Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:38:55 GMT

لزوم حمایت بیشتر از مرکز آموزش دادگستری سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۵۸۳

لزوم حمایت بیشتر از مرکز آموزش دادگستری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مدیریت روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در نشستی که با حضور رئیس و مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان برگزار شد، به نقش مهم دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی در تربیت و تعالی بشر اشاره کرد و افزود: کاری که در مؤسسات علمی و آموزشی در حال انجام است، از نوع کارهای مقدس و قابل دفاع به‌شمار می‌آید؛ چراکه شخصیت علمی و معنوی انسان‌ها در این مراکز شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: همه همت ما در مجموعه قوه قضائیه این است که دانشجویان در محیطی پرورش یابند که افراد کارآمد و مفیدی برای جامعه باشند. به همین منظور، هدف این است تا ساختارها در مرکز آموزشی علمی و کاربردی دادگستری استان محکم و قابل دفاع و زیبنده نظام و قوه قضائیه باشد.

عبداللهی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند به عمل آمده توسط معاون رئیس‌کل و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری استان سمنان، بر این مهم تأکید کرد که نواقص موجود برطرف و بر محسنات افزوده شود.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه از نظارت بیشتر به‌عنوان یکی از عوامل رشد و شکوفایی استقبال می‌کند، همیاری و مددکاری بیش از پیش مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان را در جهت پیشرفت مستمر مرکز آموزشی دادگستری خواستار شد.

محمدیان‌سمنانی، رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان سمنان ضمن تشکر از حمایت‌های ریاست دادگستری کل استان سمنان از مرکز آموزش علمیکاربردی دادگستری استان سمنان، با ذکر گزارشی از بازرسی‌های به عمل آمده، ارزشیابی مرکز آموزش دادگستری استان را در این مقطع عالی توصیف کرد.

او افزود: این سطح از پیشرفت در قواره یک مرکز نمونه در کشور و امید است در سال آتی جزو مراکز برتر کشوری نیز باشد.

طحان ناساری، رئیس نظارت و ارزیابی واحد استانی هم گفت: مرکز علمی کاربردی دادگستری استان به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در جایگاه بالاتری از سایر مراکز آموزشی استان ارزیابی شده؛ به‌گونه‌ای که این درجه پیشرفت باعث افتخار مجموعه استان است.

وی تأکید کرد: با مشاهده وضعیت و پتانسیل موجود دور از انتظار نیست که مرکز آموزشی علمی کاربردی دادگستری استان سمنان در سال‌های پیش رو در جایگاه مراکز برتر کشور حائز رتبه شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان آموزش دانشگاه قوه قضائیه دادگستری استان سمنان دادگستری سمنان کاربردی دادگستری استان دادگستری استان سمنان علمی کاربردی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره احتمال وقوع سیل در این استان، بر لزوم آمادگی برای وقوع این پدیده در استان سمنان تأکید کرد. - اخبار استانها -

سمیه جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های قابل توجه از امروز تا پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه 1403، وقوع سیلاب در استان سمنان بیشتر محتمل است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمال بارش باران، رگبار و رعدوبرق، تشدید بارش‌ها در غالب نقاط استان با شدت بیشتر در نواحی شمالی، بارش برف و احتمال کولاک در نواحی سردسیر و کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان با اشاره به احتمال زیاد وقوع سیل در استان سمنان تأکید کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب، توصیه می‌شود دستگاه‌های خدمات‌رسان و مردم استان سمنان برای مواجهه با سیلاب آماده باشند.

جباری با تأکید بر لزوم خودداری از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌های حاشیه و بستر رودخانه‌ها تصریح کرد: عدم حضور مسافرین و گردشگران در مناطق پست و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق ساحلی رودخانه‌ها در استان سمنان مورد تأکید جدی است.

وی با تأکید بر لزوم عدم عبور شهروندان و مسافران از سازه‌های تقاطعی و پل‌های رودخانه‌های سیلابی استان سمنان تصریح کرد: آمادگی حداکثری همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی و تجهیز گروه‌های عملیاتی و همچنین پاکسازی و بازگشایی کامل مجاری آبی، رودخانه‌ها و سازه‌های تقاطعی به‌ویژه در مراکز جمعیتی برای کاهش خسارات ناشی از سیل بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان، گفت: "تخلیه اماکن و مراکز جمعیتی در معرض و مسیر سیلاب" و "توقف هرگونه فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های مستعد سیلاب" از دیگر مورد تأکید رئیس ستاد مدیریت بحران و شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای سمنان برای مقابله با سیلاب احتمالی در این استان بود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی