Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:02:50 GMT

فراخوان جهاد اسلامی برای تظاهرات «حمایت از اسرا»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۵۹۴

فراخوان جهاد اسلامی برای تظاهرات «حمایت از اسرا»

جنبش جهاد اسلامی خواستار حضور گسترده ملت فلسطین در تظاهرات حمایت از اسرای فلسطینی داخل زندان‎های اسرائیلی شد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور فراخوان، خواستار تجمع گسترده مردم در تجمع روز سه شنبه مقابل مقر صلیب سرخ سازمان ملل در شهر البیره شد.

بیشتر بخوانید: آسیب ده‌ها فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست

در این فراخوان از فلسطینیان خواسته شد تا در این تظاهرات که در حمایت از اسرا و همبستگی با زندانیان فلسطینی حاضر در داخل زندان‌های اسرائیلی صورت می‌گیرد، حضور گسترده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منذر ابواحمد» وکیل مدافع انجمن اسرای فلسطین دیروز گفت که نیروهای پلیس اسرائیل اسرای فلسطینی زندان جلوع را در جریان جلسه محاکمه آنها در دادگاه شهر الناصره مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دادگاه اسرائیل در شهر ناصره دیروز محاکمه ۶ نفر از اسرای زندان فوق العاده امنیتی جلبوع که از این زندان فرار کرده بودند و مجددا دستگیر شدند ، از سر گرفت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو اسرای فلسطینی جهاد اسلامی فلسطین پلیس اسرائیل جنبش جهاد اسلامی فلسطین فلسطین جهاد اسلامی فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود دو هزار نفر از مردم پاریس روز گذشته علیه نژادپرستی، اسلام‌هراسی، خشونت علیه کودکان و همچنین حمایت از مردم فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.
 
معترضان در تظاهرات «علیه نژادپرستی، علیه اسلام‌هراسی» که به فراخوان سازمان‌های مختلف در پاریس برگزار شد، بنری با مضمون «زنده باد مقاومت مردم فلسطین» در دست داشتند.
 
این در حالی است که ممنوعیت تظاهرات در فرانسه در ماه‌های اخیر و در بحبوحه تنش‌های ناشی از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه بیشتر شده است.
 
مقامات نیز بسیاری از تظاهرات و تجمعات عمومی در حمایت از فلسطین را به دلیل خطر جنایات و خشونت‌های ناشی از نفرت یهودی‌ستیزانه ممنوع کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد