Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@03:36:59 GMT

مصوبات آلودگی هوا برای دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۶۰۶

با پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیماتی را برای فردا و پس فردا اتخاذ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

بر این اساس مهد‌های کودک و پیش دبستانی تعطیل اند و مدارس ۲۲ گانه شهر تهران، قرچک، پاکدشت، ورامین، اسلامشهر و ری نیز غیر حضوری برگزار می‌شود. پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راهور از تردد موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی جلوگیری می‌کند. از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت، مواد غذایی و مواد فاسدشدنی جلوگیری خواهد شد. فعالیت تمام واحد‌های تولید آسفالت، شن، ماسه و بتن آماده، تا زمان رفع شرایط اضطرار متوقف خواهد شد.

برچسب ها: مصوبات آلودگی هوا ، آلاینده ها ، آلودگی ، تهران ، تعطیلی ، مدارس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مصوبات آلودگی هوا آلاینده ها آلودگی تهران تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم