Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان در مجموع به ۱۵۶ نفر رسید.

وی افزود: همچنین ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر قرار دارند و خوشبختانه ۳۶ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون ۳۳ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند و متاسفانه در شبانه روز گذشته یک بیمار فوت کرد.

حبیب زاده به تزریق یک‌میلیون و ۶۵۹ هزار و ۹۶۱ دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: ۸۹۳ هزار و ۳۶۴ دُز واکسن مربوط به مرحله اول و ۷۴۷ هزار و ۶۱۵ دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی اذعان داشت: تاکنون ۱۸ هزار و ۹۸۲ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: تنها راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن است که از هم‌استانی‌های عزیز خواستاریم به این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، گرمی، نیر، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران بستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آمار واکسیناسیون اردبیل آمار کرونا در اردبیل مراکز درمانی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار نفر به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مراجعه کرده اند.

دکتر مهدی زنگنه در گفت وگو با ایسنا افزود: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: تمامی پزشکان و کارکنان حوزه بهداشت با تمام قدرت پای کار هستند و در راستای ارتقاء سلامت جامعه گام بر می دارند که رضایتمندی مردم و مسافرین نوروزی را به همراه داشته است.

دکتر زنگنه گفت: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی با همکاری تمامی سازمان های  مردم مرتبط است، امیدواریم با مشارکت هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان ما برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • مراجعه ۵۵۵ بیمار حادثه ترومایی به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان استان فارس
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • خدمت رسانی به بیش از ۱۰ هزار بیمار در مراکز درمانی فارس
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد