Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه کمیسیون داوران فدراسیون تکواندو صبح امروز (سه‌شنبه - ۱۶ آذرماه) برگزار و حافظ مهدوی به عنوان رئیس و فاطمه بابایی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه کمیسیون داوران با حضور مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو، اشرف حمیدی مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، حسین قانونی بازرس فدراسیون و اعضاء امروز (سه‌شنبه – 16 آذرماه) در سالن جلسات فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب رئیس، نایب رئیس و نمایندگان کمیسیون در مجمع عمومی فدراسیون در دستور کار این جلسه قرار داشت.

حافظ مهدوی و احمد اخلاقی کاندیدای ریاست و فاطمه بابایی کاندید نایب رئیسی کمیسیون داوران بودند که در نهایت ‌مهدوی با 8 رای به عنوان رئیس و بابایی با 9 رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

حافظ مهدوی، زهرا صمدیان و مهناز صنایع‌پرور کاندیدای نمایندگان کمیسیون داوران در مجمع عمومی فدراسیون بودند.

با رای گیری انجام شده مهدوی با 9 رای در گروه مردان و صمدیان با 8 رای در گروه زنان به عنوان نمایندگان کمیسیون داوران در مجمع عمومی انتخاب شدند.

حافظ مهدوی، رحیم صفایی، حمید اسدالهی، احمداخلاقی، عبدالرضا بهاری، ابوالقاسم حسن زاده، فاطمه بابایی، سیده زهرا صمدیان و مهناز صنایع پرور اعضای کمیسیون داوران فدراسیون را تشکیل می‌دهند.

حجی‌زواره و خدابنده رئیس و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو شدند


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو ایران کمیته داوران فدراسیون تکواندو تکواندو تکواندو ایران فدراسیون تکواندو کمیسیون داوران حافظ مهدوی نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون به ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
در این مجمع، مزجی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و احمد نامنی سرپرست دفتر مشترک فدراسیون‌ها و حسن‌زاده دبیر‌کل کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند.
حمید براتی، محمدکاظم حججی، علی اکبر حسن‌پور حیدری ، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری برای تصدی ریاست فدراسیون ترای اتلون رقابت کردند.
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون حمید براتی ۱ رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی رئیس سابق فدراسیون نیز ۵ رای بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد