Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: رابطه اقتصادی ایران با عراق ۱۷ درصد رشد داشته این در شرایطی است که امکانات توسعه ای ما با اقلیم، امکانات بالایی  است و مشکلاتی که از لحاظ بروکراسی وجود دارد در حال برطرف شدن است. روابط ایران و عراق قابل سرمایه گذاری بلند مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دولت جدید عزمی جدی برای  توسعه روابط وجود دارد اما باید به کرکوک که قلب نفت است توجه ویژه ای کرد.

در ادامه این نشست کرباسی معاونت بین الملی اتاق ایران گفت: کشور عراق جز پنج کشور تجاری ایران است و معمولا در رتبه دوم قرار دارد. حجم مبادلات در حال حاضر ۷ تا ۸ میلیارد دلار است که پتانسیل افزایش دارد.

او گفت: عدم بهره مندی فعالان اقتصادی از سیستم بانکی، تعرفه های ناهمگون در مزرهای مشترک، بسته شدن مرزها بدون اطلاع قبلی و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران از جمله موانعی است که در این شرایط وجود دارد و رفع این موانع جز مطالبات اتاق است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد

تحلیلگر و مقاله‌نویس فرانسوی درباره پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی عنوان می‌کند این اسرائیل بود که اول با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد.

به گزارش مشرق، «پیر کونسا» تحلیلگر، متفکر و مقاله‌نویس فرانسوی در مصاحبه‌ای در رابطه با درگیری ایران و رژیم صهیونیستی گفت: «من تعجب می‌کنم که بگویند ایران دارد به اسرائیل حمله می‌کند وقتی اول این اسرائیل بود که با حمله به کنسولگری تهران در دمشق به ایران حمله کرد و در این حمله هوایی ۱۳ نفر کشته شدند.»

به نقل از یوروپ ۱، کونسا در رابطه با اینکه «آیا ایران به فکر بین‌المللی کردن درگیری است»، اظهار کرد: این ایرانی‌ها نیستند که تصمیم به بین‌المللی کردن درگیری گرفتند، این نتانیاهو است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • دبیرکل اتاق ایران و عراق: دلار می‌ریزد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه ها
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان