Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:07:54 GMT

تست نقش جیسون موموآ در نسخه بازسازی شده فیلم کلاغ

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۶۹۷

تست نقش جیسون موموآ در نسخه بازسازی شده فیلم کلاغ

رایان یونیکام، فیلمساز، در توییتر خود ویدیوی کوتاهی از راه اندازی مجدد فیلم کلاغ منتشر کرده است. این ویدیو کوتاه، جیسون موموآ را در گریم و لباس قهرمان معروف این فیلم در حالت های مختلف نشان می دهد.

به گزارش مشرق، چند سال بعد از کنسل شدن بازسازی اش، ویدیو تست نقش جیسون موموآ در فیلم کلاغ The Crow منتشر شده و این بازیگر سرشناس را در گریم شخصیت مشهور این فیلم نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این فیلم بر اساس یک رمان گرافیک نوشته جیمز اوبار در سال ۱۹۸۹، در مورد یک موسیقیدان کشته شده است که یک سال بعد از مرگش، برای انتقام مرگ خود و نامزدش به زندگی باز می گردد. کتاب The Crow که به یک موفقیت زیرزمینی تبدیل شد، رفته رفته به دیگر رسانه ها کشیده شد، از جمله یک اقتباس سینمایی بزرگ در سال ۱۹۹۴. با بازی براندون لی، این فیلم یک موفقیت تجاری و هنری بود و با بودجه ۲۳ میلیون دلاری اش، بیش از ۹۴ میلیون دلار در گیشه فروخت و جایگاه یک فیلم کالت کلاسیک را یافت.

موفقیت این فیلم باعث شد که سه دنباله بسیار ضعیف از آن ساخته شود، که در هر کدام بازیگر متفاوتی نقش شخصیت اصلی را بازی می کرد، زیرا برندون لی به شکلی تراژیک بعد از ساخت این فیلم درگذشت. همچنین یک سریال کوتاه عمر اما خوش ساخت با نام The Crow: Stairway to Heaven نیز بر اساس این فیلم ساخته شد و در بیش از یک دهه گذشته تلاش های بسیاری برای ساخت نسخه بازسازی شده این فیلم وجود داشته است. در ابتدا قرار بود استفن نورینگتون که ساخت فیلم اورجینال Blade را در کارنامه داشت، نویسندگی و کارگردانی این بازسازی را بر عهده داشته باشد اما تلاش های چند باره او برای ساخت این فیلم ناکام ماند. بدنبال انتشار تصاویر این فیلم کنسل شده، رایان یونیکام، فیلمساز، در توییتر خود ویدیوی کوتاهی از راه اندازی مجدد فیلم The Crow منتشر کرده است. این ویدیو کوتاه، جیسون موموآ را در گریم و لباس قهرمان معروف این فیلم در حالت های مختلف نشان می دهد.

نسخه مربوط به موموآ نزدیک ترین پروژه به بازسازی این فیلم بود و بعد از اینکه لوک ایوانز و جک هیوستون، این نقش را نپذیرفته بودند، بازیگر آینده فیلم Aquaman  نقش اصلی فیلم را پذیرفت. کورین هاردی کارگردان فیلم The Hallow  نیز در اواخر سال ۲۰۱۴ قرار بود این فیلم را کارگردانی کند و حتی پس از ورشکسته شدن استودیو فیلمسازی Relativity Media و انتقال ساخت فیلم به کمپانی سونی در سال بعد نیز کارگردان باقی ماند. هاردی و موموآ در سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلافات مالی و خلاقانه با تهیه کنندگان، از این پروژه کناره گیری کردند.

منبع: روزیاتو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جیسون موموآ فیلم The Crow براندون لی جیسون موموآ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت سازمان راهداری در خصوص احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس راه در کشور گفت: بازسازی اساسی همه ساختمان‌های پلیس راه در استان در دولت سیزدهم آغاز شده یا در دستور کار امسال این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: پاسگاه پلیس راه «سیراف- عسلویه» با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال تا مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در قطب انرژی کشور خواهد داشت.

وی از اتمام بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: همچنین بازسازی اساسی ساختمان «قرارگاه پلیس راه استان بوشهر» و «پلیس راه کنگان» با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال تا خردادماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بوشهر یادآور شد: همچنین احداث ساختمان فرماندهی قرارگاه پلیس راه استان، پاسگاه جدید پلیس راه شهرستان دشتی و توسعه پلیس راه دالکی جز برنامه‌های این اداره کل است که در صورت تأمین اعتبار، اجرایی خواهد شد.

اخترشناس بیان کرد: اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای نظارت می‌کنند.

کد خبر 6081743

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رسمی؛ جیسون ویلکاکس مدیر فنی منچستریونایتد شد
  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • نسخه عجیب پناهیان برای حل مساله حجاب؛ با ساخت دو سریال همه‌ چیز درست می‌شود!
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک