Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خانواده شهید تازه شناسایی شده "محمد نوری‌زاده" با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد با شهید خود دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، 33 سال دوری، دلتنگی، انتظار و نگرانی سرانجام به پایان رسید مادر و  دختر شهید محمد نوری‌زاده صبح امروز با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد شهید خود دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سرباز محمد نوری‌زاده متولد 1347 شهر تبریز استان آذربایجان شرقی جمعی گردان 175 تیپ 40 سراب استان آذربایجان شرقی بود که در 21 تیرماه سال 67 در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت می‌رسند. 

 پیکر شهید نوری‌زاده سال 92 توسط کمیته جستجوی مفقودین به وطن بازگشت ولی از آنجا که فاقد مدارک شناسایی بود به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد به خاک سپرده شده است.

هویت شهید گمنام دانشگاه آزاد خرم‌آباد شناسایی شدشهید گمنام دانشگاه شهید بهشتی شناسایی شد/شناسایی دو سرباز شهید بعد از 33 سالپیکر شهید جاویدالاثر "حسن برادری" شناسایی شد

این شهید گرانقدر از جمله شهدای مفقودالاثر شهر تبریز بود که پیکر مطهرش در روزهای اخیر با آزمایش دی ان ای شناسایی شده است.

شهید نوری‌زاده در زمان شهادت متاهل و دارای یک دختر سه ماه بود که دخترشان اکنون 33 سال سن دارد. 

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمنام دانشگاه دانشگاه آزاد نوری زاده خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان

به گزارش صدای ایران، در جلسه امروز هیات دولت، استانداران مازندران و لرستان انتخاب شدند.

در جلسه امروز - یکشنبه - هیات دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، یوسف نوری و ابوطالب شفقت برای انتصاب در سمت استانداری‌های مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

ابوطالب شفقت سابقه معاونت هماهنگی امور استان‌های وزارت کشور و یوسف نوری هم سابقه وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم را دارند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • پایان انتظاری ۹ ساله / نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری