Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات گفت: در حال حاضر ۵۰ نفر از بانوان در دوره سوادآموزی، ۱۱۰ نفر در دوره تحکیم و ۷۰ نفر در دوره انتقال مشغول به تحصیل هستند.

او افزود: مرکز یادگیری محلی شهدای گمنام شهرستان بوانات زیر نظر نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش با بیش از ۱۵۰ سواد آموز در دوره‌های مختلف سوادآموزی، تحکیم و انتقال در خدمت سوادآموزان شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت

صادق ستاری‌فرد در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که در دبستان امام هادی برگزار شد، افزود: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام است، این در حالیست که غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود.

ستاری فرد ادامه داد: همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، ابراز امیدواری کرد که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد حال آنکه این کار نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود. باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

تربیت ۴۰۰ دانش آموز مرشد در مدارس تهران

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در مراسم گرامیداشت هفته سلامت با بیان اینکه ۴۰۰ دانش‌آموز به عنوان مرشد دانش آموز آموزش دیده‌اند گفت: این دانش‌آموزان از تمام مدارس شهرستان‌های تهران انتخاب شده و در مدارس به هم مدرسه‌ای‌های خود آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز آیین هفته سلامت در شهرستان ری برگزار شد افزود: به واسطه تکلیف در سند تحول بنیادین دانش‌آموزان باید با موضوع سلامت و تندرسی آشنا شوند.

بهرامی افزود: طرح شهید طوقانی در حال اجراست و این فرهنگ در کنار طرح شهید سلیمانی (فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، جذب معلمان تخصصی ورزشی) باید گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم