Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@18:25:06 GMT

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد۱۴۰۱ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۷۳۷

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد۱۴۰۱ آغاز شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۲۳ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد از امروز شانزدهم آذر آغاز می شود. 

پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون صورت خواهد گرفت.

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش درج شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اینجا از آن استفاده کنند.

شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها و یا سایر اطلاعات در جداول مجموعه‌های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود.

پربیننده ترین اومیکرون وارد کشور شد؟ صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۹/۱۶) اخبار آموزش و پرورش / امتحانات کدام پایه ها حضوری است؟ خانه‌های روستایی جذاب در تیچینو سوییس صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۹/۱۵)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کنکور کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • تازه‌ترین آمار توزیع کارت کنکور/ آغاز برگزاری کنکور از پنجشنبه
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد