Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@03:30:58 GMT

واکنش عجیب لواندوفسکی به حرف‌های لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۷۴۸

واکنش عجیب لواندوفسکی به حرف‌های لیونل مسی

هفته گذشته مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۱ در شهر پاریس برگزار شده و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و ۳۴ ساله موفق شد برای هفتمین بار این جایزه بزرگ را از آن خود کند. این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به منتفی شدن مراسم سال ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا و درخشش رابرت لواندوفسکی در دو سال اخیر، بسیاری او را محق دریافت این جایزه می‌دانستند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و لیونل مسی بالاتر از او قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رابرت لواندوفسکی در مصاحبه‌ای در خصوص سخنان لیونل مسی بعد از دریافت جایزه و البته احساس ناخوشایند خود پس از شنیدن خبر دوم شدن صحبت کرده است.

رابرت لواندوفسکی گفت: "به وضوح ناراحت بودم و چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. با لیونل مسی رقابت خیلی نزدیکی در این دوره داشتم ... البته من به سبک بازی مسی و دستاوردهایش احترام می‌گذارم. اما اینکه من توانستم با او رقابت کنم، بیانگر سطح فوتبالی است که من در این سال ارائه داده ام. اما بدترین لحظه برای من همان موقعی بود که نتایج را فهمیدم. اعتراف می‌کنم که احساس ناراحتی زیادی داشتم. همچنین حس نارضایتی هم در من وجود داشت، زیرا در آستانه فتح توپ طلا بودم. "

رابرت لواندوفسکی در ادامه با اشاره به سخنانی لیونل مسی پس از رفتن روی صحنه رفتن برای دریافت جایزه، گفت: "دوست دارم حرف‌های لیونل مسی صادقانه باشد، نه فقط حرف‌های تو خالی. " احتمال دریافت توپ طلای سال ۲۰۲۰؟ "صادقانه خیلی مشتاق دریافت این جایزه نیستم. "

لیونل مسی بعد از دریافت توپ طلای هفتم خود گفت: "این یک شب خاص برای من است. مبارزه با لواندوفسکی باعث افتخار است، تو سال گذشته برنده توپ طلا بودی و فرانس فوتبال باید این جایزه را به تو بدهد. تو برنده توپ طلا بودی و باید این جایزه را در خانه خود داشته باشی. "

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیونل مسی لواندوفسکی توپ طلا رابرت لواندوفسکی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم

علی آبادی، وزیر صمت در واکنش به افزایش قیمت خودروی پژوپارس گفت: سیاست شخصی من این است که سامانه یکپارچه خودرو حذف شود و مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. در خصوص افزایش قیمت پژو پارس هم مسئول تعیین قیمت خودرو شورای رقابت است وزارت صمت سیاست گذار نیست ما فقط مجری هستیم./آخرین خودرو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین