Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@01:28:09 GMT

5 ویژگی بهترین دوره آموزش تحلیل تکنیکال

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۸۰۱

 خبرگزاری آریا- بهترین روش یادگیری تحلیل تکنیکال شرکت در یک دوره آموزشی حضوری یا آنلاین است تا به کمک آن بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی تحلیل تکنیکال را به درستی آموزش ببینید. همچنین برای یادگیری تحلیل تکنیکال روش‌های مختلفی از‌جمله مطالعه کتاب‌های آموزشی ، مشاهده ویدیوهای آموزشی که به صورت پراکنده در سرویس‌های اشتراک ویدیو منتشر شده و یا جستجو در سایت‌های مختلف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در میان اینهمه دوره‌ آموزشی، بهترین دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی را چگونه انتخاب کنیم تا در زمان و هزینه‌های آموزشی خود صرفه جویی کنیم؟

بهترین دوره تحلیل تکنیکال چه ویژگی هایی دارد ؟

1- توجه به فرآیند آموزش

مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، فرآیند آموزشی است. یعنی نقطه شروع و پایان آموزش تحلیل تکنیکال برای شما کجا خواهد بود. این موضوع برای هر فردی متفاوت است. باید بدانید که هدف شما از یادگیری تحلیل تکنیکال چیست؟ در صورتی که می خواهید تحلیل‌گر شوید مسیر شما با فردی که می خواهد معامله‌گری کنند متفاوت خواهد بود. مثلا افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت یا میان مدت در بورس هستند، روش‌های پیش‌بینی روندهای اصلی قیمت مانند علم الیوت برای آن‌ها در اولویت خواهد بود. اما افرادی که قصد معامله‌گری در بازارهای پرنوسانی مانند ارزهای دیجیتال یا فارکس را دارند، بهتر است از روشهایی که سادگی بیشتری دارند استفاده کنند. مثلا ترکیب پرایس اکشن و اندیکاتورها برای بازارهای پرنوسان گزینه مناسبی خواهد بود.

2- شیوه تدریس تحلیل تکنیکال

همه ما از دوران تحصیل خود، معلم‌ها یا اساتیدی را به یاد داریم که معتقدیم بسیار خوب تدریس می‌کردند و مطالبی که ارائه می‌کردند را یاد می‌گرفتیم. از آنجایی که تحلیل تکنیکال برای افرادی که می‌خواهند به تازگی شروع کنند بسیار پیچیده و سخت به نظر می‌رسد. به همین دلیل لازم است تا علاوه بر یک فرآیند آموزشی صحیح، مدرس از تسلط کافی و قدرت بیان آموزشی مناسبی برخوردار باشد. به عبارت دیگر، مدرس دوره تحلیل تکنیکال باید مطالب پیچیده را ساده‌سازی کند و همچنین به زبان ساده به دانشپذیران ارائه کند.

3- جامعیت محتوای آموزشی

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی زیر‌ساخت آموزشی دانشپذیر را شکل می‌‌دهد. یعنی فرد یادگیرنده را در مرحله‌ای از دانش تحلیل تکنیکال قرار می‌دهد که به راحتی می‌تواند شاخه‌های تخصصی تحلیل تکنیکال مانند علمالگوهای هارمونیک ، امواج الیوت ‌، پرایس اکشن و دیگر شاخه‌های اصلی را بیاموزد. لذا چینش دروس دوره مقدماتی بسیار مهم است و باید پیش‌نیازهای سطوح بالاتر تحلیل تکنیکال را به شما آموزش دهد. اما با‌توجه به گستردگی تحلیل تکنیکال، نکته بسیار مهم این است که فقط مطالب کاربردی ارائه شده باشد. یعنی به همان اندازه که جامعیت محتوای آموزشی مهم است،‌ حذف برخی مطالب و آموزش ندادن آن‌ها به افرادی که تازه شروع به یادگیری تحلیل تکنیکال می‌کنند یک هنر است.

4- توجه به نیازهای آموزشی دانشپذیران

ارزیابی و رفع اشکال، حلقه‌ی مفقوده بسیاری از دوره‌های آموزشی تحلیل تکنیکال هستند که حتی خود را بهترین معرفی می‌کنند. گاهی اوقات ضعف در ارزیابی یا رفع اشکال به دلیل عدم تسلط مدرس به محتوایی است که ارائه می‌کند و گاهی اوقات به دلیل اولویت قرار دادن بحث تجاری آموزش. همچنین عدم آشنایی فعالین این حوزه با استانداردهای شیوه ارائه مطلب، تکنولوژی‌های آموزشی و استانداردهای تدریس باعث می‌شود تا افرادی که در دوره‌های غیر استاندارد شرکت می‌کنند، وقت و سرمایه خود را هدر دهند.

5- حقیقت گویی

به دلیل جذابیتی که بازارهای مالی برای کسب درآمد دارند، بازار بسیار گسترده‌ای در صنعت آموزش مالی نیز ایجاد شده که به جرأت می‌توان ادعا کرد بیش از 90 درصد محتوایی که در این صنعت به خصوص در حوزه معامله‌گری در بازارهای مالی که در ایران ارائه می شود کارا نیست و دانشپذیران را در مسیر صحیح تبدیل شدن به یک معامله‌گر حرفه ای قرار نمی‌دهند.

آن‌ها واقعیت‌های فعالیت در بازارهای مالی از چشمان شما را پنهان می‌کنند تا در فرآیند تجاری آموزش قرار بگیرید و در انتها با انبوهی از دانش تحلیل تکنیکال که کارایی ندارند تنها خواهید ماند.

بهترین دوره آموزش تحلیل تکنیکال کدام است ؟

شما در این مقاله با پارامترهایی که باید برای ارزیابی دوره‌های آموزشی به آن‌ها توجه کنید آشنا شدید و حالا خودتان می توانید در مورد دوره‌هایی که در ایران برگزار می‌شوند قضاوت کنید. در میان دوره‌های مختلفی که بررسی می کنید، دوره تحلیل تکنیکالمقدماتی اینوست یار که با هدف تربیت معامله‌گر ایجاد شده است را بررسی کنید. شرکت در این دوره فعلا رایگان است و قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش تحلیل تکنیکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان