Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:06:22 GMT

دز سوم واکسن از چه نوعی و در چه زمانی خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۸۲۳

دز سوم واکسن از چه نوعی و در چه زمانی خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کسانی که بالای ۴۰ سال سن دارند و دز اول و دوم را واکسن‌های غیر فعال (برکت، سینوفارم و بهارات) دریافت کرده‌اند سه ماه بعد از دریافت دز دوم میتوانند برای دز سوم اقدام نمایند. دز سوم در این افراد ترجیحا مشابه دزهای قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افراد بالای ۶۰ سالی که دز اول و دوم خود را واکسن‌های اسپوتنیک یا آسترازنکا دریافت کرده‌اند در صورت گذشت ۶ ماه از دز دوم میتوانند برای دز یادآور واکسن خود از واکسن‌های آسترازنکا یا پاستوکووک پلاس استفاده کنند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دز سوم واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دمای هوا در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار در استان همچنان تا اوایل وقت فردا ادامه دارد، پیش بینی کرد: تا اواسط هفته آینده جوی پایدار بر استان حاکم خواهد شد.
لیلا امینی افزود: فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی، گاهی مه آلودی هوا و وقوع تند باد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش باران و رگبار پراکنده بهاری توأم با رعد و برق، در مناطق مستعد احتمال تگرگ و تنش دمایی وجود دارد.
وی ادامه داد: اوج فعالیت سامانه امروز و در مناطق شمال و شرق و تا حدودی جنوب استان خواهد بود.
لیلا امینی گفت: کماکان آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب‌های محلی و طغیان رودخانه فصلی به ویژه در مناطق شمال و شرق استان مورد انتظار است.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق به ویژه شرق و شمال استان بین سه تا پنج درجه کاهش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
وی ادامه داد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و خوانسار با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.
لیلا امینی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • نه صفر، نه یک!