Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در تیم والیبال هورسان رامسر گفت: طی تماسی که مدیران باشگاه داشته‌اند فعالیتم در تیم هورسان را آغاز کردم. در ابتدا تیم وضعیت خوبی نداشت. زمانی‌که هدایت تیم را قبول کردم فقط یک روز فرصت برای تمرین داشتیم که در این مدت از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال هورسان ادامه داد: از زحمات مربیان قبلی تیم تشکر می‌کنم. در بازی دوم فرصت بیشتری داشتیم و روی مسائل روحی‌، روانی، فنی و بدنی بازیکنان کار کردیم و توانستیم دو برد به دست آوریم.

وی تاکید کرد: زمانی‌که در تیم حاضر شدم دو بازیکن اصلی در پست پاسور و پشت خط زن از تیم جدا شده بودند و دستمان خالی بود. توانستیم نتایج نسبتاً خوبی کسب کنیم که از زحمات باشگاه تشکر می‌کنم هر امکاناتی خواستیم در اختیارمان قرار داده‌اند تا تیم جنگنده و یکدلی را در اختیار داشته باشیم. تا نیم‌فصل با همین شرایط ادامه می‌دهیم و در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم جایگاه خوبی را بدست آوریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان درباره هدف‌گذاری هورسان گفت: در وهله نخست هدف‌گذاری ما این است تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و سپس نیم‌نگاهی به حضور در جمع هشت تیم داریم اگر توانستیم به جمع هشت تیم راه پیدا کنیم سپس برای آن مرحله برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

آرمات درباره تعطیلی لیگ برتر نیز گفت: همه یک خانواده هستیم خارج از رقابت تمام تیم‌های حاضر در لیگ عضو یک خانواده می‌باشند. باید به یکدیگر کمک کمک کنیم. تخریب کردن یا بازیکن در اختیار ندادن تیم سیرجان درست نیست. شاید ما نیز روزی چنین شرایطی داشته‌باشیم، باید همکاری و همدلی کنیم چراکه نام ایران در میان است و باید بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم. فدراسیون والیبال و سازمان لیگ درنهایت مجبور به این تعطیلی شد تا تیم خوبی عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شود.

کد خبر 5369674 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: هورسان رامسر لیگ برتر والیبال مسعود آرمات دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال لیگ کشتی مسابقات قهرمانی جهان مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس تکواندو دربی سردار آزمون هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • مهدی مهدوی همه را سورپرایز می‌کند
  • خداخافظی یکی از بازماندگان نسل طلایی ایران
  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد