Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@22:13:39 GMT

درمانگاه مرگ بسته شد / مرگ پرابهام 3 سیرجانی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۳۸۴۸

درمانگاه مرگ بسته شد / مرگ پرابهام 3 سیرجانی

درمانگاهی که در سیرجان پس از تزریق امپول منجر به فوت دونفر شده بود با دستور دادستان بطور موقت پلمپ شد. 

در پی انتشار خبر فوت دو نفردر در یک بازه زمانی چند هفته ای در یک درمانگاه در پلمپ درمانگاه پس مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول سیرجان پس از تزریق داروی سفتریاکسون دادستان سیرجان دستور پلمپ این درمانگاه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، نیک ورز دادستان سیرجان گفت: تا رفع نواقص فنی از نظرتامین برخی دستگاههای لازم بیمارستانی در این درمانگاه همچنین تامین نیروهای لازم درمانی و رفع نقص مراحل ارجاع و اداری این درمانگاه همچنین تعطیل وحق هیچگونه فعالیت ندارد .

پلمپ درمانگاه پس مرگ مشکوک دو شهروند سیرجانی پس از تزریق آمپول

دادستان سیرجان افزود : مشخص شدن علت و عوامل مرگ این دو شهروند و شناسایی مسبب یا مقصرین نیز در دستور کار قضایی است که به تمامی مراحل قانونی با قاطعیت عمل می شود.

دکتر رضوی رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان جان باختن دو نفر در این درمانگاه طی مدت یک ماه گذشته را تایید کرد و گفت : پس از تزریق آمپول ویتامیc و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را در این درمانگاه از دست دادند که مراحل کارشناسی در این زمینه در دست اقدام است.

فوت فرد سوم در سیرجان

فوت فرد ۶۸ ساله که معلم بازنشسته بوده است، اشاره و تصریح کرد: این فرد ۱۳ آذر ماه به یک واحد دندانپزشکی در یکی از کلینیک های سطح شهر جهت انجام پروتز مراجعه می کند که به گفته دندانپزشک قبل از انجام هر کاری فرد دچار سکته قلبی(ام ای) می شود و فوت می کند.

وی در پایان به ایسنا گفت: چنانچه در رابطه با فوتی که رخ می دهد بستگان معتقد به قصور پزشکی باشند و شکایت نمایند در این خصوص پرونده، تشکیل و توسط سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرگ مشکوک تزریق آمپول اخبار حوادث فوت مرگ درمانگاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا سحر قریشی باز بازار آزاد قیمت دلار بازیگران زن معروف فیلم پس از تزریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان احمد بلندنظر  دیشب در نشست ستاد سوخت جیرفت  اعلام کرد:سهمیه سوخت ساکنان نقاطی که شبکه توزیع و انشعابات ویژه گاز در آنجا اجرا شده است طی ۲ ماه آینده قطع می شود بنابراین باید برای لوله کشی منازل اقدام کنند.

 وی افزود:: در شهر جیرفت ۲۸ کیلومتر شبکه توزیع همراه با تزریق گاز انجام شده  و اسفند پارسال  در روستاهای جنگل آباد و طوحان تزریق گاز انجام و در شهرعلی آباد این شهرستان هم نصب انشعابات تکمیل شد.
 بگفته فرماندار جیرفت : در شهر جبالبارز ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و ۷۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرایی و در برخی روستاهای بخش ساردوییه نظیر محمدآباد روز پیکر و هشت پاره، گاز به شبکه اجرا تزریق شده است.
وی یادآور شد: طرح خط انتقال گاز به بخش اسفندقه این شهرستان هم به زودی آغاز می شود و در بخش اسماعیلی و بخش مرکزی هم طرح در حال اجراست.

 
 

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • آمپول‌های نوروبیون و ب کمپلکس؛ خوب یا بد؟
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • علت تعطیلی درمانگاه خاتم الانبیا چیست؟ فرماندار مهاباد: ممانعتی برای فعالیت نیست
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی