Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: در سطح جهان با یک سویه جدید از ویروس کرونا مواجه هستیم که از برخی کشور‌های آفریقایی منتشر شده که امیدواریم با سطح گسترده واکسیناسیون در کشور دچار تنش همچون پیک‌های قبل نباشیم.

او افزود: در همین زمینه شهروندان نباید دچار عادی انگاری شده و با سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی زنگ خطر را به صدا در آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری بیان داشت: باتوجه به اینکه درحال حاضر وضعیت استان و شهرستان آبی بوده شرایط به روال عادی برگشته، مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، ساعات اداری به روال قبل برگشته و این امر شامل سایر دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی از جمله صنایع و شرکت‌های پتروشیمی واقع در ماهشهر می‌شود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را به شیوه قبل از وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ادامه دهند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: باتوجه به فعالیت واردات از بندر امام خمینی (ره) و پیشگیری از ورود ویروس جدید، با همکاری شبکه بهداشت و درمان و واحد ایمنی این بندر، تمامی ورودی‌های بندر کنترل خواهند شد، بویژه کشتی‌هایی که از مبدأ آفریقا پهلوگیری می کنند مورد نظارت‌های شدیدتری قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول گفت: بازرسی‌ها از سایر اماکن دولتی و خصوصی و عمومی تشدید خواهد یافت، ضمن آنکه به افراد بالای ۴۰ سال و همچنین کسانی که بیش از ۳ ماه از تزریق دُز دوم آن‌ها می‌گذرد تقاضا داریم جهت تزریق دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت کاری صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • مجید مجیدی: به تئاتر مدیون هستیم / تاسف از شرایط امروز سینما
  • یاد مجید مجیدی از حضور در تئاتر/ وضعیت الان سینما جای تاسف دارد
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر ۲ فوتی و ۴ مصدوم داشت
  • جان باختن ۲ نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • جان باختن دو نفر در حادثه صنعتی پتروشیمی رازی
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان