Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز (سه‌شنبه)، جزئیات  عملیات گسترده موشکی و پهپادی این کشور در عمق خاک عربستان سعودی را اعلام کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور مواضع نظامی حساس و حیاتی‌ای را در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع با اشاره به اینکه این عملیات تحت عنوان «هفتم دسامبر» انجام شده، ادامه داد که عملیات مذکور با موشک‌های بالستیک و ۲۵ پهپاد صورت گرفته است.

سریع خبر داد که که شش پهپاد از نوع «صماد ۳» و چند موشک «ذوالفقار» وزارت دفاع عربستان سعودی، فرودگاه هوایی «الملک خالد» و چند نقطه نظامی دیگر را در ریاض هدف قرار داده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد که شش پهپاد از نوع «صماد ۲» و صماد ۳ پایگاه هوایی «الملک فهد» در طائف و شرکت آرامکو را در جده هدف قرار داده‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین افزود که با پنج پهپاد از نوع «صماد ۱»  و صماد ۲ به چند موضع نظامی در مناطق ابها، جیزان و عسیر حمله شده است.

یحیی سریع در ادامه همچنین خبر داد که هشت پهپاد از نوع «قاصف 2k» و تعداد زیادی موشک بالستک مواضع حساس و مهمی را در ابها، جیزان و نجران هدف قرار داده‌اند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: پهپاد هدف قرار داده اند پهپاد از نوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپاد‌های مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • حمله گسترده اوکراین به نقاط مختلف روسیه با 50 پهپاد/  ناتو تنها یک قدم با اعزام نیرو به اوکراین فاصله دارد
  • حمله گسترده اوکراین به نقاط مختلف روسیه با 50 پهپاد
  • روسیه مرکز تولید پهپاد و سلاح‌های خودکار تأسیس می‌کند+ فیلم
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • وزارت دفاع روسیه از برنامه تولید پهپاد خبر داد