Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون کووید ۱۹ در زیرمجموعه مرکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان در روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون کووید ۱۹ در زیرمجموعه مراکز بهداشت شماره یک و دو اصفهان در روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه را به شرح زیر اعلام کرد:

برنامه مرکز بهداشت شماره یک به شرح زیر است:

همچنین برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون در زیر مجموعه مرکز بهداشت شماره دو شهر اصفهان هم به شرح زیر است:

کد خبر 540263.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون اصفهان برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون کووید ۱۹ برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون کووید مراکز تجمعی واکسیناسیون افزایش مراکز تجمعی واکسیناسیون در اصفهان برنامه واکسیناسیون مراکز تجمعی برنامه واکسیناسیون مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون کووید ۱۹ اصفهان برنامه واکسیناسیون مراکز تجمعی و منتخب اصفهان واکسیناسیون در مراکز تجمعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برنامه مراکز تجمعی و منتخب واکسیناسیون بهداشت شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان در شب‌های قدر و ایام نوروز گفت: هم‌استانی‌ها و شهروندان در این ایام نیز نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی را فراموش نکنند.


دکتر کیان دهراب‌پور افزود:در شب‌های قدر علاوه بر مرکز خواجو، مراکزاهدای خون در شهر‌های خوانسار، گلپایگان، شهرضا، نجف آباد و کاشان از ساعت ۲۰ تا یک بامداد فعال هستند.

او  با اشاره به اینکه حداقل ذخیره مطلوب خون برابر با هشت روز است، افزود: هم اکنون ذخیره روزانه خون در استان ۲۱۶۶ واحد معادل ۵.۳ روز و در شهرستان اصفهان ۱۲۹۴ واحد معادل ۳.۹ روز است.


مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه ۸۶۵ بیمار تالاسمی در اصفهان نیازمند دریافت خون هستند، افزود: ۶۲ مرکز درمانی در استان اصفهان با حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی، روزانه به فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

بنا بر اعلام مدیر کل انتقال خون استان اصفهان جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون استان اصفهان در ایام نوروز به شرح زیر است:

مرکز جامع خون‌گیری خواجو:
هشتم و نهم فروردین: ۸ صبح تا ۱۷
دهم فروردین: ۲۰ تا ۱ بامداد
یازدهم فروردین: ۸ صبح تا ۱۷
دوازدهم فروردین: ۸ صبح تا ۱۳، ۲۰ تا ۱ بامداد
چهاردهم فروردین:۸ صبح تا ۱۷، ۲۰:۰۰ تا ۱ بامداد
پانزدهم تا ۲۱ فروردین (به جز تعطیلی جمعه ۱۷ فروردین): ۸ صبح تا ۱۷:۰۰، ۱۹:۳۰ تا ۲۴

مراکز اهدای خون خمینی‌شهر، زرین‌شهر، شاهین‌شهر و شهید حججی اصفهان هم طبق روال قبل فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • جزئیات فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • مراکز منتخب معاینه فنی ۱۰ و ۱۲ فروردین باز هستند
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر
  • ۷۶۶۰۰۰ مورد بازرسی‌ انجام شده در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • کشف بیش از ۷۹۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی