Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:01:23 GMT

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۲۹۸

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال

هافبک کروات اینتر برای تیم رئال خط و نشان کشید و عنوان کرد این تیم به دنبال صعود به عنوان تیم اول گروه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، ایوان پریشیچ، وینگر اینتر، پیش از بازی بزرگ مقابل رئال مادرید تاکید کرد که "تشنه موفقیت بیش‌تر است و می‌خواهد برنده شود. نراتزوری برای دیدار پایانی مرحله گروهی به سانتیاگو برنابئو می‌رود و برای صدرنشینی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینتر تایید کرد که خواکین کورئا آسیب دیده است. بنابراین او دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

اما شاگردان سیمونه اینزاگی توانسته‌اند به مرحله حذفی راه پیدا کنند، کاری که هم لوچیانو اسپالتی و هم آنتونیو کونته نتوانستند انجام دهند.

پریشیچ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تفاوت زیادی وجود ندارد، ما با یک سیستم بازی می کنیم و سال‌ها است که یکدیگر را می‌شناسیم. شکل همیشه یکسان است، هیچ چیز تغییر نکرده است به جز این که در لیگ قهرمانان بهتر عمل کردیم.

قرارداد پریشیچ در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از این کروات در مورد آینده او در نراتزوری سوال شد. او گفت: دو سال گذشته برای من فوق‌العاده بود. من مانند کل تیم تشنه موفقیت بیش‌تر هستم و می‌خواهم برنده شوم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم، ما باید همه چیز را بدهیم و فقط به حال فکر کنیم. ما زمان داریم و تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

بازیکن پیشین بایرن مونیخ از زمانی که سیمونه اینزاگی هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاثیرگذار بوده است، اما او هنوز نمی‌داند که آیا این بهترین فصل او در این باشگاه است یا خیر.

نراتزوری در حال حاضر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته است، اما در صورت شکست تیم کارلو آنچلوتی در برنابئو، می‌توانند به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شوند. آن‌ها کوریا مهاجم خود را که روز شنبه مقابل رم دچار مصدومیت عضلانی شد، در اختیار ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایوان پرشیچ تیم فوتبال اینتر رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب چهارشنبه و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسترسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

ویدیو های منتشر شده از سوی کانال های تلویزیونی، نشان می‌دهد که آنتونیو رودیگر جهت پنالتی متئو کواچیچ را درست تشخیص داده و آن را به آندری لونین نشان داده‌است؛ سنگربان اوکراینی نیز در همان جهت شیرجه زد و موفق شد این ضربه را مهار کند. رودیگر علاوه بر اثرگذاری روی این صحنه، خودش پشت پنالتی پنجم و پایانی رئال مادرید ایستاد و با گل کردن آن، تیمش را راهی نیمه‌نهایی کرد.

 

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم