Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروسیا دورتموند پیشرفت خوبی در مذاکرات با زکریا داشته است

هر چند بروسیا دورتموند موفق شد که ارلینگ هالند را این فصل حفظ کند، اما با بند 75 میلیون یورویی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد، بعید است که بتواند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال بعد نیز موفق به اینکار شود، بدین منظور آن ها جایگزینانی را برای این غول نروژی در نظر گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال در دورتموند امیدواری زیادی وجود دارد که آن ها هالند را برای فصل بعد نیز می توانند در تیم خود نگه دارند.

به گزارش طرفداری به نقل از اشپورت آینتس، تابستان گذشته، انتقال داروین نونیز 22 ساله اهل اروگوئه، مهاجم بنفیکا به بروسیا دورتموند به طور جدی مورد بحث قرار گرفته بود، اما تنها با این فرض که ارلینگ هالند زنبور ها را ترک می کرد، قرار بود به سراغ جذب این بازیکن بروند. با اینحال پس از اینکه مشخص شد هالند در این فصل برای بروسیا دورتموند بازی خواهد کرد، پرونده این انتقال برای دورتموند بسته شد. اما برای سال آینده، سران دورتموندی متقاعد شده اند که شانس خوبی برای حفظ هالند در تابستان سال آینده دارند، با اینحال حتی در صورت فروش هالند، مبلغ درخواستی 50 تا 60 میلیون یورویی بنفیکا برای دورتموند زیاد است و آن ها بعید است به سراغ این مهاجم اهل اروگوئه بروند. بایرن مونیخ، یوونتوس، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و میلان نیز به این بازیکن علاقه مند هستند.

به نقل از اسکای، مذاکرات بسیار خوبی بین بروسیا دورتموند و دنیس زکریا 25 ساله اهل سوئیس، هافبک بروسیا مونشن گلادباخ در جریان است، آن ها حتی در برخی از موارد نیز به توافق رسیده اند، اما زکریا در تابستان 2022 بازیکن آزاد است و انتخاب های زیادی دارد، هنوز تصمیم در رابطه با باشگاه آینده خود نگرفته است. گفتنی است که باشگاه های لیورپول، رم، یوونتوس، بارسلونا و منچستر سیتی نیز به این بازیکن علاقه مند هستند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نیکلاس فولکروگ به بایرلورکوزن (دورتموند 1-0 بایرلورکوزن)

نیکلاس فولکروگ گل دورتموند مقابل بایرلورکوزن را به ثمر رساند.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • گل نیکلاس فولکروگ به بایرلورکوزن (دورتموند 1-0 بایرلورکوزن)
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏