Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ گزارش از دربی به دست ما نرسیده است

رضا جاودانی در خصوص پرونده شکایت چند باشگاه از گل‌ گهر سیرجان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت شکایت باشگاه‌های استقلال، سپاهان و پیکان از باشگاه گل‌گهر به دلیل استفاده این باشگاه از یک بازیکن گابنی به تسنیم گفت:

همانطور که می‌دانید ما نمی‌توانیم درباره وضعیت پرونده صحبت کنیم، اما می‌توانم بگویم که در حال استعلام از مراجع مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودانی درباره اینکه به نظرش چه زمانی رأی این پرونده صادر خواهد شد، گفت:

ما از مراجع مختلف استعلام گرفته‌ایم و طبیعتاً تا جواب آنها بیاید، کمی زمان‌ خواهد برد. این را فقط بگویم که روز گذشته (دوشنبه) جلسه‌ای در همین خصوص برگزار شد و از ساعت 2 تا 7 بعدازظهر فقط در مورد همین پرونده بحث کردیم، این پرونده از ابعاد مختلف نیاز به بررسی دارد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه «در هفته‌های اخیر اعتراضات به داوری در جریان بازی و نشست‌های خبری به اوج خود رسیده است و آیا پرونده‌ای در این خصوص در کمیته انضباطی تشکیل شده است یا خیر؟»، تصریح کرد:

برای تشکیل پرونده یا باید تخلف جزو ماده 71 آیین‌نامه انضباطی (توهین، افترا، نشر اکاذیب) باشد، یا اینکه شاکی خصوصی وجود داشته باشد. حالا این شاکی خصوصی می‌تواند شخص داور یا کمیته داوران باشد. در همین زمینه هم یکی دو شکایت داشتیم و پرونده تشکیل شده است.

«آیا برای دربی و اعتراضات و مصاحبه‌ها علیه داوری نیز پرونده تشکیل شده است؟»، جاودانی در واکنش به این پرسش گفت:

خیر! فعلاً هیچ گزارش از دربی به دست ما نرسیده است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۳ بر صفر برنده شد

با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تبریزی‌ها اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفند تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد. همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

منبع: ایرنا

کد خبر 746638

دیگر خبرها

  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی