Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@07:58:32 GMT

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۴۰۳

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال

هافبک کروات اینتر برای تیم رئال خط و نشان کشید و عنوان کرد این تیم به دنبال صعود به عنوان تیم اول گروه است. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، ایوان پریشیچ، وینگر اینتر، پیش از بازی بزرگ مقابل رئال مادرید تاکید کرد که “تشنه موفقیت بیش‌تر است و می‌خواهد برنده شود. نراتزوری برای دیدار پایانی مرحله گروهی به سانتیاگو برنابئو می‌رود و برای صدرنشینی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینتر تایید کرد که خواکین کورئا آسیب دیده است. بنابراین او دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

اما شاگردان سیمونه اینزاگی توانسته‌اند به مرحله حذفی راه پیدا کنند، کاری که هم لوچیانو اسپالتی و هم آنتونیو کونته نتوانستند انجام دهند.

پریشیچ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تفاوت زیادی وجود ندارد، ما با یک سیستم بازی می کنیم و سال‌ها است که یکدیگر را می‌شناسیم. شکل همیشه یکسان است، هیچ چیز تغییر نکرده است به جز این که در لیگ قهرمانان بهتر عمل کردیم.

قرارداد پریشیچ در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و از این کروات در مورد آینده او در نراتزوری سوال شد. او گفت: دو سال گذشته برای من فوق‌العاده بود. من مانند کل تیم تشنه موفقیت بیش‌تر هستم و می‌خواهم برنده شوم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم، ما باید همه چیز را بدهیم و فقط به حال فکر کنیم. ما زمان داریم و تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

بازیکن پیشین بایرن مونیخ از زمانی که سیمونه اینزاگی هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاثیرگذار بوده است، اما او هنوز نمی‌داند که آیا این بهترین فصل او در این باشگاه است یا خیر.

نراتزوری در حال حاضر به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافته است، اما در صورت شکست تیم کارلو آنچلوتی در برنابئو، می‌توانند به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شوند. آن‌ها کوریا مهاجم خود را که روز شنبه مقابل رم دچار مصدومیت عضلانی شد، در اختیار ندارند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایوان پرشیچ تیم فوتبال اینتر رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی خود در فصل جاری را مسجل کرد. این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت های سری آ ایتالیا است.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • پیولی: بازی با اینتر فرصتی برای نشان دادن غرور و رستگاری میلان است
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی