Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:53:36 GMT

کاهش دید افقی با مه ناپایدار در جاده‌های زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۴۸۲

کاهش دید افقی با مه ناپایدار در جاده‌های زنجان

ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مه ناپایدار دید افقی در جاده‌های زنجان را کاهش داده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: از صبح امروز مه ناپایدار سطح استان را فرا گرفته و سبب کاهش دید افقی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه غلظت مه در محورهای زنجان ـ بیجار، سلطانیه ـ خدابنده ـ همدان، زنجان ـ ارمغانخانه، ابهر ـ خدابنده و آزادراه و محور ترانزیت زنجان ـ قزوین بیشتر است، تأکید کرد: رانندگان برای تردد در این مسیرها باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر استان فاقد هرگونه انسداد در محورهای شریانی و غیرشریانی است و تردد به حالت عادی و روان در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و احتمال بارش از هم‌وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره‌گیری ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها آگاهش کسب کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان راهداری و حمل ونقل جاده ای استانی اجتماعی مه گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد

ایسنا/یزد جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد از ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ساعت تا پایان روز ۱۳ فروردین خبر داد.

«محمدجواد ابوالحسینی» در حاشیه پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز (پنج شنبه ۹ فروردین) تا پایان روز دوشنبه هفته آینده (۱۳ فروردین) تردد موتورسیکلت در محورهای اصلی و مناطق ییلاقی دو شهرستان‌ تفت و مهریز ممنوع شد.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به این که بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محورهای تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم