Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نمایش «خاموشان» به نویسندگی سبا سلیمانی و کارگردانی علی سلیمانی اجرای خود را از 21 آذر ساعت 18:30 در تماشاخانه سنگلج آغاز می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، زنده یاد علی سلیمانی که چند ماه قبل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفته بود مهر و آبان 98 این اثر نمایشی را که مضمونی در ارتباط با پیاده روی اربعین دارد در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه برده بود و حالا در نبود بود خانواده‌اش مجدداً این نمایش را برای اجرا آماده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا ناصحی، حسین میرزائیان، سهیلا جوادی، مسعود انعامی، سبا سلیمانی، داوود سلیمانی و با حضور علی سلیمانی بازیگران «خاموشان» هستند.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: خانواده‌ای هر کدام برای رسیدن به خواسته‌های شخصی پا در مسیر پیاده اربعین می‌گذارند، اما هیچ چیز مثل تصور آن‌ها نمی‌گذرد...
عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده: سبا سلیمانی، کارگردان: علی سلیمانی، سهیلا جوادی، مجری طرح و تهیه کننده: سهیلا جوادی، دراماتورژ: عباس تقی آبادی، دستیار اول و برنامه ریز کارگردان: سعید جعفری، مشاور مجری طرح: محمدرضا شاهمردی، طراح صحنه، گریم و لباس: سهیلا جوادی، ساخت دکور: احمد مغربی، مجری گریم: محمود ملکی علیایی، سبا سلیمانی، طراح پوستر و بروشور: عباس تقی آبادی، سهیلا جوادی، زهرا تمناک، طراح نور: حسین رودباری، مشاور لهجه: وحید عبدالله زاده، مدیر صحنه: مولا داورکیا، مدیر هماهنگی: اعظم توکلی زاده، مدیر روابط عمومی: محمدصادق سیادت، مشاور رسانه: مازیار خویشوند، ساخت و تدوین تیزر: سید رضا امیری نائینی، عکاسان: مینا قانع، علی جمال لیوانی، محمد بستان، میلاد بقایی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علی سلیمانی تئاتر سهیلا جوادی سبا سلیمانی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفت و گو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت و گو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد. این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • داستان «توافق نامه» سلیمانی در تئاتر چیست؟
  • مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان