Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند بلند «معلم اختاپوس من - My octopus teacher» که جایزه بهترین مستند مراسم اسکار و بفتا ۲۰۲۱ را کسب کرده است، برای اولین بار، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  مستند معلم اختاپوس من (My Octopus Teacher) فیلمی مستند محصول سال ۲۰۲۰ کشور آفریقای جنوبی به کارگردانی و نویسندگی «پیپا ارلیک» و «جیمز رید» است و «کریگ فاستر» به عنوان راوی در آن حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند جذاب، با مدیریت دوبلاژ و صداپیشگی «منوچهر زنده دل»، دوبله و پنجشنبه ۱۸ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

در سال ۲۰۱۰، غواصی در نزدیکی کیپ تاون آفریقای جنوبی سرگرم شنا و تحقیق است که به یک اختاپوس جوان برمی‌خورد. غواص یک سال هر روز سراغ اختاپوس می‌رود و کم‌کم رابطه ای دوستانه بین آنها شکل می‌گیرد و ... .کریگ فوستر، کارگردان فیلم، که همان غواص است، توانسته طی ده سال این قصه را با مهارت تمام سر و سامان و به یک اثر کم نظیر تبدیل نماید.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر معلم آفریقای جنوبی آفریقای جنوبی فرهنگ و هنر معلم برنا مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد