Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر روز گذشته ماموران کلانتری که برای اجرای حکم به خانه‌ای در خیابان کمالی اعزام شده بودند، متوجه می‌شوند دو خانم در یکی از اتاق‌های خانه محبوس هستند.

پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود شخصی به نام «س» این دو خانم را به مدت حدود ۲ ماه در این خانه محبوس کرده و آنها را به مرگ تهدید می‌کرده است.

یکی از زنان حاضر در خانه به ماموران کلانتری می‌گوید که «س» به آن‌ها گفته یک نفر دیگر را کشته و در اتاق دیگر این خانه گذاشته است و اگر سر و صدا کنند او آن‌ها را نیز به قتل می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی بیشتر خانه مشخص می‌شود یک بسته پلاستیکی چند لایه بزرگ که بوی بسیار متعفی هم از آن به مشام می‌رسیده در اتاق دیگری قرار دارد.

ماموران کلانتری بلافاصله به بازپرس ویژه قتل در دادسرای جنایی اطلاع داده و با حضور  بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان پلیس آگاهی در سر صحنه، تحقیقات درباره ربایش این دو خانم و کشف جسد در این خانه آغاز می‌شود.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1580416

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قتل قتل های سریالی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکامورا ؛ این خانه کلا دایره ای است! (+تصاویر)

عصر ایران - در منطقه مسکونی پراگ 6، در شهر پراگ جمهوری چک، شرکت معماری کریستین کرز پروژه ای به نام "خانه اوکامورا" را تکمیل کرده است. این خانه نمونه ای بارز از روش سنتی و تقریبا باستانی ساخت و ساز به شیوه دایره های آجری است.

خانه اوکامورا به عنوان مجموعه ای از حجم های ستون مانند طراحی شده و میزبان سه آپارتمان با مجموع 39 اتاق است. طراحان دیوارهای جدا کننده را از چیدمان داخلی حذف کرده که طرح کلی هر فضا را از بیرون قابل مشاهده می کند.

افزون بر این، آپارتمان ها به لطف پیکربندی منحصر به فرد، موقعیت خود را از طبقه ای به طبقه دیگر تغییر می دهند تا اتاق ها در ستون های عمودی به مالکان مختلف تعلق داشته باشند. اندازه اتاق ها از 4 متر مربع تا 18 متر مربع و ارتفاع آنها از 2.35 متر تا 4.9 متر متغیر است. با در نظر گرفتن 19 فضای اضافی بین اتاق های دایره ای شکل، در مجموع می توان گفت 58 اتاق در خانه اوکامورا وجود دارند.

اتاق های دایره ای با اندازه ها، ورودی ها و چیدمان های مختلف

همه فضاهای داخل یک آپارتمان خانه اوکامورا به روی یکدیگر باز هستند و مساحت آنها بین 90 متر مربع تا 110 متر مربع متغیر است. اندازه های مختلف اتاق های دایره ای که همپوشانی دارند، تغییرات غیر قابل پیش بینی در جهت ورودی ها ایجاد می کند. این گونه به نظر می رسد که آنها به طور تصادفی قرار گرفته اند و یک حرکت هزارتو مانند را موجب می شوند. چیدمان اتاق های دایره ای از یک سطح به سطح دیگر تغییر می کند.

در همین حال، آسانسور، انباری و فضای بهداشتی همگی بین اتاق های دایره ای خانه قرار گرفته اند. این فضاهای میانی که می توانند به طور کامل با درها بسته شوند، برخلاف مناطق اصلی که باز و کاو هستند، حالتی مینیمال، تکه تکه و کوژ دارند.

اطلاعات پروژه:

نام: خانه اوکامورا

مکان: پراگ، جمهوری چک

معمار: کریستین کرز

مشاور: اوسامو اوکامورا

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 71 متری ژاپنی ساز در یک محله شلوغ/ راهکاری برای مقابله با همسایه کنجکاو! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • اوکامورا ؛ این خانه کلا دایره ای است! (+تصاویر)
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی
  • ماجرای بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده چه بود؟
  • بازگشت گشت ارشاد/ همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند
  • ماجرای بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده + جزئیات