Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:31:21 GMT

برگزاری وبینار معرفی برند گردشگری اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۴۶۸۹

برگزاری وبینار معرفی برند گردشگری اصفهان

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برگزاری وبینار علمی معرفی طرح تدوین برند گردشگری استان اصفهان همزمان با پاسداشت هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش ایمنا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، وحید عابدین‌پور با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تنوع اقلیمی و قومی در استان اصفهان و همچنین وجود خرده فرهنگ‌های متعدد در نقاط مختلف استان، طرح شناسایی برند گردشگری استان اصفهان در راستای توسعه پایدار گردشگری استان از هفت ماه گذشته با مشارکت این دفتر و دانشگاه هنر اصفهان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: بررسی فرهنگ‌ها، آداب، رسوم و خرده فرهنگ‌ها در جای جای استان، شناسایی محصولات باغی، کشاورزی و سوغات ۲۴ شهرستان، ۱۰۹ شهر و بیش از ۸۰۰ دهستان در استان اصفهان و یافتن شعاری واحد در راستای گسترش متوازن گردشگری در تمام مناطق استان و بهره‌مندی عادلانه بیش از پنج میلیون نفر جمعیت استان اصفهان از مواهب صنعت گردشگری، از جمله اهداف این طرح است.

عابدین‌پور گفت: همزمان با پاسداشت هفته پژوهش و در راستای آگاهی یافتن فعالان، پژوهش‌گران، دانشجویان و علاقه‌مندان به گردشگری این وبینار در راستای معرفی دستاوردهای این طرح تا کنون و همچنین هم‌اندیشی و بررسی نقاط قوت و ضعف پژوهش‌های این طرح با مشارکت اساتید دانشگاه هنر و مدیران و کارشناسان ارشد اداره‌کل به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 540350

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ميراث فرهنگي وبینار تخصصی وبینار وبینار گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید میرکریمی روز در کارگروه زیربنایی، توسعه شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی گفت: هشت پرونده الحاق زمین در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، گرمه، مانه و راز و جرگلان بررسی و پس از تبادل نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.
وی افزود: موافقت با الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای طرح نهضت ملی مسکن بود که در ادامه الحاق ۴۰ هکتار به محدوده این شهر در دستورکار این اداره کل جهت طی سایر مراحل قانونی قرار گرفت و انتظار می‌رود گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: موافقت با جانمایی اراضی ملی با کاربری اداری در حریم شهر راز جهت واگذاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز ازدیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد