Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت اجتماعی پیگیری از وقوع جرم دادگستری به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، حجت السلام یدالله وحدانی نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به مناسبت روز دانشجو 16 آذرماه بیانیه ای صادر نمود    

   بسم الله الرحمن الرحیم

«ه‍ل یستوی الذین یعلمون والذین با یعلمون»

روز دانشجو،۱۶آذرماه یاد آور مبارزات جنبش دانشجویی ،نماد استکبار ستیزی و استعمار ستیزی قشر دانشجو ،نماد دانش و عینیت بخشی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت های علمی و معنوی دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان که مطالبه گری و آرمان خواهی را گفتمان اصلی خویش قرار داده و با بصیرت  و تیزبینی و با عزمی راسخ، منشا تحول‌های بزرگ بوده و همگام با جامعه در مسیر دستیابی به اهداف والای خود گام برداشته وبر می دارند.

رهبر فرزانه انقلاب فرمودند:

«از نظر من هیچ کس مصونیت آهنین ندارد همه در مقابل قانون و مسئولیت‌های خودشان پاسخگو هستند و باید جواب دهند. همیشه این ملت نیاز دارد به اینکه مسئولان او پاسخگوی مسئولیت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسش و مطالبه‌گری در مردم وجود داشته باشد.»

 بحمدلله امروزه درگام دوم انقلاب، دانشگاه‌ها ودانشجویان عزیز ما، به حدی از رشد و بالندگی رسیده اند که شاهد خیزش هسته‌های مساله محور برای حل مسائل کشور باشند،خیزشی که با مطالبه گری و گفتمان سازی و کار تخصصی برای حل مسائل اصلی کشور و به دنبال کمک به کارآمدی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات و رنج‌های مردم عزیزمان می باشد.

برای داشتن جامعه‌ای پویا باید روحیه مطالبه‌گری در بین آحاد جامعه خصوصا قشر دانشجو افزایش یابد و از طرفی مسئولین نظام در نهاد‌های مختلف خود را پاسخگو به مطالبات مردمی وبه ویژه دانشجویان عزیز دانسته و باور داشته باشند که پست و مقامی که به آن‌ها سپرده شده، فرصتی است برای خدمت کیفی هر چه بیشتر به مردم، و این میسر نمی‌شود مگر با فعال شدن جریان و تشکل انقلابی از سوی نخبگان و دانشجویان عزیز تا موتور پاسخگو کردن مدیران و مسئولین را به نفع مردم به کار بیندازد.

رهبری معظم انقلاب فرمودند:

«لشکر جوانان مومن و انقلابی وارد میدان مطالبه‌ی آرمان‌های انقلاب شوند»

 دانشجویان عزیز خصوصا دانشجویان رشته حقوق در دانشگاههای مختلف استان می باید  مطالبه گری در خصوص فساد اداری واقتصادی، وضعیت معیشتی مردم و نابسامانی‌های اقتصادی ،آسیبهای اجتماعی وراههای کنترل وکاهش نابسامانی‌های اجتماعی وقانون گریزی وقانون ستیزی را در اولویت قرار داده و ضمن مطالبه گری از مسئولین، با ارائه راهکار‌های علمی و عملی مناسب دستگاه قضائی  ومعاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم را در تحقق اهداف متعالی برابر مسولیتهای مندرج در اصل۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران خاصه بند ۵ آن  یاری کنند.

دستکاه قضایی ودادگستری استان خراسان جنوبی نگاه خاص و امید فراوانی به قشر دانشجو به ویژه دانشجویان رشته حقوق به عنوان ظرفیت‌های علمی جوان و آینده‌سازان کشور دارد .

شما دانشجویان عزیز باید در این مقطع زمانی حساس با برخورداری از بصیرت وولایت مداری با نگاه به مکتب سرباز ولایت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی -که حقیقتا نمونه کامل تربیت یافته مکتب ناب امامین انقلاب اسلامی بود-  و با در پیش گرفتن مشی آرمان خواهی و عدالت طلبی و دفاع از مظلوم و تبیین افق‌های پیش رو و آگاه سازی و موضع گیری به موقع؛ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را که ثمره شهادت طلبی و ایثار گری هاست  از گزند انحراف و عداوت بدخواهان مصون نگه دارید.

معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی وکانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو ، فرارسیدن روز دانشجو را به همه شما تلاش گران عرصه علم و دانش خصوصاً دانشجویان  رشته حقوق

 تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی چ توفیقات همگی عزیزان را در راه فتح قلل رفیع علم و دانش و رشد و بالندگی ایران اسلامی از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.

          یدالله وحدانی نیا

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان،

مسؤل کانون بسیج حقوقدانان شهرستان بیرجند

 انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون پیشگیری از وقوع جرم دانشجو استکبار انقلاب اسلامی جامعه انقلاب قانون رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات نخبگان حقوق فساد اداری جرم قانون اساسی جمهوری اسلامی استان خراسان خراسان جنوبی بسیج علم و دانش ایران اسلامی روز دانشجو وقوع جرم دادگستری دانشجویان عزیز دادگستری استان روز دانشجو مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش