Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:03:53 GMT

صفر تا صد ساخت اسلحه کمری + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۰۰۴

صفر تا صد ساخت اسلحه کمری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلحه، از جمله تجهیزات نظامی است که برای ساخت مدل‌های مختلف آن از تکنیک‌های متنوعی استفاده می‌شود.

برای ساخت اسلحه کمری، فرآیند طولانی لازم است که  بخشی از این فرآیند، به صورت دستی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

خلاقیت جالب برای ساخت اسلحه با چوب بستنی + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات نظامی خلاقیت و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه

محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اعلام اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه، از ابلاغ نقشه‌های اجرایی این پروژه به بازوی اجرایی معاونت عمرانی خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این معبر زیرزمینی، بهبود وضعیت ترافیک در میدان سپاه و کاهش طول صف وسایل نقلیه در معابر منتهی به این میدان را در پی خواهد داشت.

خیرخواه در تشریح مشخصات فنی زیرگذر میدان سپاه که دسترسی مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیرالدین طوسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: زیرگذر فوق که طول آن با احتساب شیبراهه‌های ورودی و خروجی به حدود ۵۵۰ متر می‌رسد، از ۲ خط عبوری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مساحت سطح عرشه زیرگذر به حدود ۲۷۶۰ مترمربع می‌رسد، تاکید کرد: حفظ درختان کهنسال میدان سپاه از جمله معیار‌های مهم کارشناسان گروه توسعه و نگهداشت معابر در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بوده که با موفقیت در طرح مصوب مدنظر قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، این گشایش ترافیکی در محدوده میدان سپاه ضمن کاهش محسوس زمان سفر‌های درون شهری، زمینه‌ساز کاهش تداخل ترافیک از طریق جداسازی حرکات گردشی و در نتیجه ارتقای ایمنی تردد خواهد بود.

کاهش تداخل ترافیکی در محدوده میدان سپاه از دغدغه‌های ساکنان و خودرو‌های عبوری شرق تهران به ویژه در محدوده میدان سپاه بوده که با پروژه مذکور مورد توجه ویژه مدیریت ششم شهری قرار گرفته و به زودی تجهیز کارگاه مرتبط انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عکس| ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
  • اولین تصاویر از کارخانه اسلحه‌سازی پارچین در برنامه بی واسطه
  • (ویدیو) ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
  • ژیلا صادقی اسلحه به دست شد! |‌ تصاویر
  • برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • هزاران رأس بوفالو در مزارع هند پرورش، ذبح و بسته بندی می‌شوند (فیلم)
  • ◄ راه‌ آهن سریع‌ السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه‌ ها، ارزش جان و زمان
  • اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه
  • مزرعه پرورش مار؛ فرآیند جوجه کشی تخم مار پیتون (فیلم)
  • فرآیند برداشت و فرآوری گران‌ترین قارچ جهان (فیلم)