Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:40:21 GMT

کاسمیرو: زوج امباپه و وینیسیوس عالی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۰۰۹

کاسمیرو: زوج امباپه و وینیسیوس عالی می‌شود

به نظر می‌رسد که کاسمیرو، ستاره رئال مادرید، از حضور کیلیان امباپه در این تیم استقبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت جدی برای خرید امباپه اقدام کرد اما پی اس جی حاضر به فروش این بازیکن نشد.

با این حال قرارداد این بازیکن 22 ساله با این باشگاه فرانسوی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و تلاش‌های مدیران پی اس جی برای تمدید قرارداد این بازیکن راه به جایی نبرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان باور داشته باشند که امباپه تابستان سال آینده پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد. این در حالی است که آنها می‌توانند از ابتدای ژانویه رسما پیش قراردادی را با این بازیکن به امضا برسانند.

حالا به نظر می‌رسد که کاسمیرو نیز از حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو استقبال می‌کند و باور دارد که امباپه خیلی زود با شرایط این تیم سازگار خواهد شد.

 

 

این هافبک برزیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« امباپه بازیکن ما نیست اما البته که بازیکن بسیار خوبی است. او جز سه بازیکن برتر دنیا در حال حاضر است و می‌تواند با هر تیمی در دنیا سازگار شود.»

امباپه این فصل نیز عملکرد درخشانی در لیگ فرانسه داشته و با هفت گلی که به ثمر رسانده نقش مهمی در صدرنشینی تیم مائوریسیو پوچتینو با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم داشته باشد.

هرچند، وینیسیوس در رئال عملکرد بهتری نسبت به امباپه داشته و تا به حال 10 گل  در رقابت‌های لالیگا وارد دروازه حریفان کرده است.

همین موضوع باعث شده که کاسمیرو باور داشته باشد که این دو بازیکن در کنار هم به زوج درخشانی تبدیل خواهند شد. او گفت:« وینیسیوس و امباپه در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای خود هستند و می‌توانند در کنار هم سازگاری بسیار خوبی پیدا کنند.»

وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کاسمیرو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور پاری سن ژرمن کیلیان امباپه کاسمیرو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!

گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کش و قوس بسیار و رقابت جدی با بارسلونا به رئال مادرید پیوست و همه منتظر تماشای درخشش او در ترکیب این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بودند. 

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و مصدومیت‌های متعدد و شرایط سختی که برای او رقم خورد باعث شد که این بازیکن فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب رئال نداشته باشد، اما رفته رفته جایش را در بین بازیکنان این تیم پیدا می‌‎کند.

در فاصله کمتر از دو ماه تا پایان فصل، آردا تنها در هفت بازی ۹۸ دقیقه در زمین بوده و یک گل نیز زده است. او در بازی‌های اخیر رئال نیز نیمکت‌نشین بوده تا متوجه شود کار سختی در رئال خواهد داشت.

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، خرید ۳۰ میلیون یورویی رئال تصمیمش را گرفته و به باشگاه گفته که فصل بعد قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد. کارلو آنچلوتی نیز موافق این ایده است چرا که می‌داند او فصل بعد نیز جایی در ترکیب نخواهد داشت و بهتر است راهی تیمی شود که در آن بیشتر به میدان برود. گفته می‌شود میلان می‌تواند مقصد بعدی آردا باشد.

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • تصمیم عجیب آنچلوتی: بازیکن محروم در فهرست رئال!‏
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید