Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اللهیار صیادمنش که به صورت قرضی از تیم فنرباغچه ترکیه به زوریا اوکراین پیوسته، روزهای آخر انتقالش به تیم اوکراینی را سپری می‌کند چرا که در ژانویه قرارداد قرضی او با باشگاه اوکراینی به پایان می‌رسد.

صیاد منش در روزهای اخیر به یکی از مهره‌های اصلی تیم اوکراینی تبدیل شده و سرمربی تیم اوکراینی امیدوار است بتواند این بازیکن را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که باشگاه فنرباغچه قیمت ۳.۵ میلیون یورو را برای فروش این بازیکن ایرانی در نظر گرفته است.

در همین راستا اسپورت اسپورت ۲۴ روسیه به نقل از ویکتور اسکریبنیک سرمربی زوریا نوشت: ممشخص است که من صیادمنش را می‌خواهم اما تصمیم گیرنده من نیستم.

وی افزود: این مشخص است که او بازیکن ارزشمندی است اما برای خرید او باید بودجه یک سال تیم به خرید این بازیکن اختصاص بیابد.

سرمربی تیم زوریا اضافه کرد: ما این بازیکن را با برنامه خریدیم البته زمانی که او به تیم ما آمد هیچکس انتظار نداشت اینگونه خوب و موثر ظاهر شود. در خبرها می‌خوانم که خیلی تیم‌ها به جذب صیادمنش علاقه دارند و این نشان از کیفیت این بازیکن است. این نشان می دهد زوریا تیمی است که بازیکنان جوان می‌توانند در آن پیشرفت کنند.

وی در مورد تمایل شاختاردونسک برای خرید این بازیکن ایرانی گفت: این را دیگر مربی تیمی که او را می خواهد باید پاسخ دهد. او بازیکن با تکنیکی است و می‌تواند بهتر از این هم شود. او بدون دلیل به تیم ملی کشورش دعوت نمی‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش فنرباغچه اللهیار صیادمنش فنرباغچه نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود

زیمون رولفس از عملکرد گرانیت ژاکا تمجید کرد

طرفداری | بایرلورکوزن در فاصله چند هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در بوندسلیگا را قطعی کرده و همچنین یکی از فینالیست‌های دی اف بی پوکال (جام حذفی آلمان) نیز به شمار می‌رود. شاگردان ژابی آلونسو در رقابت‌های لیگ اروپا نیز موفق ظاهر شده‌ و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند.

رسانه بیلد در گفتگو با زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن، از او سوال کرد که به نظر شما، مهم‌ترین و موثرترین خرید بایرلورکوزن کدام بازیکن بود؟ رولفس نیز در جواب گفت:

گرانیت ژاکا. جایی که او بازی می‌کند، کلیدی‌ترین پست تیم است. پست شماره ۶ قلب هر تیم است و بر ریتم کل بازی تسلط دارد. این که تا چه اندازه تهاجمی بازی کنیم یا سیستم تدافعی را در پیش بگیریم، همه بر عهده بازیکن شماره ۶ است. ژاکا با پست استراتژیکی که دارد، بین تمام بازیکنان تیم ارتباط برقرار می‌کند.

ژاکا در تابستان ۲۰۲۳ و با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو، از آرسنال به بایرلورکوزن پیوست. او تا به این لحظه ۴۳ بازی برای شیرهای بای آرنا انجام داده و آمار دو گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد