Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B ، دو جدال حساس برگزار خواهد شد که یکی از آنها دیدار مهم، حیاتی و سرنوشت ساز پورتو مقابل اتلتیکومادرید است. پورتو برای صعود به مرحله بعد از این گروه مرگ،‌ تنها به یک برد در خانه نیاز دارد و اگر بتواند شاگردان سیمئونه را با شکست روبه‌رو کند، راهی مرحله بعد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در لحظه قرعه‌کشی کمتر کسی به آن باور داشت.


چشم امید هواداران پورتو به مهدی طارمی دوخته شده که به مانند بازی رفت، مقابل اتلتیکو نمایش درخشانی از خود به ثبت رساند

در جدول گروه B ،‌ لیورپول با 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پورتو با 5 امتیاز، میلان با 4 امتیاز و اتلتیکو با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده‌های بعدی قرار گرفته‌‌اند. اگر بازی پورتو و اتلتیکومادرید با تساوی به پایان برسد، یاران طارمی تنها نیاز دارند که لیورپول به مانند بازی‌های قبل مقابل میلان به برتری برسد. در آن صورت با تساوی نیز به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد.

یوفا در سایت خود یک نظرسنجی به راه انداخت و به مانند دیگر بازی‌ها از کاربران خود پرسید که چه تیمی در کنار لیورپول راهی مرحله بعدی خواهد شد. 46 درصد از کاربران یوفا به تیم اتلتیکومادرید رای دادند و معتقد هستند که شاگردان سیمئونه در دیدار مقابل پورتو در ورزشگاه دراگائو به برتری خواهند رسید. 

البته 36 درصد کاربران یوفا نیز رای به تیم پورتو دادند که در بازی امشب موفق خواهد بود. میلان نیز با 18 درصد آراء کمترین احتمال را در بین رقبا دارد. این تیم البته برای پیروزی به میدان خواهد آمد چون قرار گرفتن در رده سوم به این معنا خواهد بود که آنها می‌توانند حداقل در لیگ اروپا به رقابت بپردازند. لیگی که قهرمانی در آن هم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و هم اینکه پول خوبی به خزانه باشگاه اضافه خواهد کرد. البته روسونری در سری‌آ اوضاع به شدت مناسبی دارد و مدعی اصلی قهرمانی و اسکودتو در این فصل به حساب می‌آید. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پورتو لیگ قهرمانان اروپا یوفا پورتو اتلتیکومادرید طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • دورتموند سیمئونه را به لبه پرتگاه برد (عکس)