Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،ساختمان جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم، به همت حاج علی وکیل از خیرین قم با ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع زیر بنا، به منظور جبران بخشی از کمبود فضای آموزشی استان در رشته‌های فنی و حرفه ای، امروز افتتاح شد.

حاج علی وکیل، فرزند مرحوم محمدرضا وکیل با اشاره به دغدغه پدرش برای سرمایه گذاری جهت ایجاد اشتغال، گفت: با توجه به خواسته مرحوم محمدرضا وکیل، پس از بررسی‌های انجام شده ساخت آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا حری فراهانی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم، با اشاره به تحصیل ۲ هزار مهارت آموز در این واحد آموزشی، گفت: کلاس درس رشته‌های دوخت، گرافیک و کامپیوتر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم برگزار می‌شود.

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قم، ضمن گرامی داشت شانزدهم آذر، روز دانشجو، گفت: آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای به عزم ملی نیاز دارد که تا کنون چنین عزمی در کشور ایجاد نشده است.

صاحلی عمران با اشاره به اینکه در حال حاضر استقبال از رشته‌های مهارتی در سطح آموزش عالی بسیار پایین است، افزود: در برنامه توسعه آموزش عالی قرار بر این بود که ۳۰ درصد دانشجویان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تحصل کنند که تحقق این مهم، همت خیرین و فرهنگ سازی در جامعه را می‌طلبد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور آموزش‌های مهارتی را مبنای توسعه عنوان کرد و گفت: قرار بود ۵۰ درصد دانش آموزان در هنرستان‌ها و آموزشگاه‌های کار و دانش تحصیل کنند که الان این عدد زیر ۳۰ درصد است.

ساختمان آموزشکده فنی و حرفه‌ای قم که در منطقه پردیسان، خیابان اندیشه واقع شده است، دارای ۱۲ کلاس، ۷ کارگاه و ۶ اتاق اداری و جانبی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزشکده فنی و حرفه ای فضای آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: این بنیاد تاکنون بیش از ۵۶۰ واحدِ مسکونی با کمک خیران در مناطق مختلف استان احداث کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری