Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس بزرگراه راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه باقری و حرکت چندین متری این سواری روی سقف در این محدوده خبر داد و گفت: خوشبختانه پس از این حادثه راننده سالم از خودرو خارج شد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ علی همه‌خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، به نقل از پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: ساعت ۱۶ عصر روز گذشته، ۱۵ آذرماه، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باقری، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بود، ناگهان از مسیر خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد خودروی مذکور با گاردریل‌ها خبر داد و گفت: این خودرو پس از آنکه به شدت با گاردریل‌های مسیر برخورد کرد، واژگون شد و به همین صورت چندین متر به مسیر خود روی سقف ادامه داد و بالاخره متوقف شد.

سرهنگ همه خانی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بودند، پس از مشاهده این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام دادند، همچنین این راننده سالم از خودرو بیرون آمده و دچار مصدومیت جزیی و سطحی شده بود که کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز اعلام کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگان خودرو‌ها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند، همچنین از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری و پیش از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و از رانندگی با خستگی و خواب آلودگی بپرهیزند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث رانندگی نجات معجزه آسا پیشگیری از حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث رانندگی نجات معجزه آسا پیشگیری از حوادث پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد