Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند باهدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان، تحقق شفافیت و حذف مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد خبر داد.

یحیی صادقی افزود: امداد هوشمند و کارآمد برآمده از چند دهه فعالیت کمیته امداد است و با اجرای آن شاهد یک جهش در سامانه‌های اطلاعاتی و بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی به مددجویان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، خبر داد و افزود: همه جوانب کار بررسی و پس از رفع موانع، این طرح به‌زودی و هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرایی می‌شود.

صادقی، پالایش اطلاعات و تحقق شفافیت را از نتایج اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد دانست و تأکید کرد: وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه‌ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد و همچنین برخی شائبه‌ها در مورد مددجویان این نهاد را نیز به‌طور کامل برطرف خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، حفظ کرامت و عزت‌نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد استان کرمان، صادقی خاطرنشان کرد: از ششم آذرماه جاری که ثبت اطلاعات مددجویان در سامانه هوشمند آغازشده تاکنون بیش از ۱۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اطلاعات آن‌ها در این سامانه ثبت‌شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد اخبار اجتماعی کرمان کمیته امداد استان کرمان امداد هوشمند و کارآمد سامانه امداد هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان در مراسم واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان گفت: امروز مجموعاً ۳۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سراسر کشور به مددجویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود که سهم قم از این تعداد ۸۰ واحد است.

حجت الاسلام مهری گفت: از مجموع ۸۰ واحدی که در قم به بهره برداری رسید، ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد در روستا‌ها و ۲۱ واحد در پردیسان ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد امام خمینی استان برای ساخت این واحد‌ها گفت: برای ساخت هر واحد، ۲۸۰ میلیون تومان آورده توسط متقاضیان تامین شده و مابقی تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران به پروژه‌ها تزریق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان