Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@11:25:56 GMT

آخرین جزئیات از حمله سایبری به پمپ‌های بنزین‌

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۳۱۳

آخرین جزئیات از حمله سایبری به پمپ‌های بنزین‌

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل سالاری درباره آخرین اخبار مربوط به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، گفت: اظهار نظر درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، در اختیار دستگاه‌های امنیتی است، مجموعه پدافند غیرعامل و اَفتا (مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری) در حال بررسی هستند و از گزارش نهایی آن‌ها می‌توان جزئیات این حمله را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گزارش آن‌ها باید منتقل شود تا ببینیم نقاط آسیب پذیر در کجاست؟ برای احیای این نقاط آسیب پذیر، تفاهم نامه‌ای با مجموعه دستگاه‌های امنیتی امضا و شروع شده که بر اساس آن، ابزار و وسایل لازم خریداری شده و در حال نصب است که ایمن سازی را انجام دهیم.

سالاری بیان کرد: این که مسیر این اتفاق از کجا بوده، در اختیار مجموعه‌های امنیتی قرار داده شده، آن‌ها در حال بازخوانی هستند که خروجی کار آن‌ها ملاکی می‌شود برای این که بدانیم منبع عارضه از کجا بوده؛ یعنی از داخل سیستم سرور مجاری عرضه رخ داده یا سیستم هوشمند دیتاسنتر که گزارش آن هنوز نهایی نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ پمپ بنزین جلیل سالاری مجموعه های امنیتی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • پرداخت «وام فرزندآوری» ترفند جدید کلاهبرداران سایبری
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند