Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:39:04 GMT

مدارس تهران باز دورکار شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۵۴۳۴

مدارس تهران باز دورکار شدند

بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران با توجه به پایداری هوا و احتمال افزایش شاخص آلایندگی برای فردا و پس فردا تعطیلی مهدهای کودک و غیر حضوری شدن مدارس در کلیه مقاطع برای شهرستان های تهران ، قرچک، پاکدشت، ورامین و پیشوا اجرا خواهد شد. ناطقان: صبح امروز سه شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا با ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و حضور مهدی پیرهادی و سوده نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، منصور درجاتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران و محمودی مدیر کل محیط زیست استان تهران در محل استانداری تهران تشکیل جلسه داد که نهایتا ملکی در تشریح مصوبات این جلسه گفت: همانند مصوبات جلسه قبلی همه موارد اعلام شده در جلسه قبل برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی ادامه داد: به این ترتیب کنترل دقیق تر خودروهای فاقد برگه معاینه فنی و جلوگیری از تردد این خودروها اجرایی خواهد شد. همچنین ممنوعیت تردد شبانه کلیه خودروهای گازوئیلی و جلوگیری از انجام کلیه فعالیت های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا می شود، اجرایی می شود.

وی ادامه داد: جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری، نظارت ویژه برای جلوگیری از سوزاندن زباله، استقرار پایگاههای سیار فوریت های پزشکی، اورژانس، هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده تر و پرترددتر به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاهها از دیگر مصوبات این جلسه است.

وی تاکید کرد: کلیه مهدهای کودک در شهرستانهای تهران، قرچک، پاکدشت، ورامین و پیشوا تعطیل خواهند بود و مدارس نیز در کلیه مقاطع برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در شهرستانهای تهران، قرچک، پاکدشت و ورامین و پیشوا به صورت غیر حضوری برگزار می شوند.

به گفته وی، موافقت مدیران با مرخصی اولیا کودکانی که به مهدکودک می روند و یا دانش آموزان مشغول به تحصیل در مراکز پیش دبستانی ، دبستان ها و دبیرستانها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: تعطیلی موقت واحدهای صنعتی، کارخانه ها و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا ، استفاده از سوخت مایع در نیروگاهها و صنایع مجاور کلان شهرها ممنوع خواهد بود و شرکت ملی گاز ایران موظف است برای تعمیر سوخت گاز مورد نیاز نیروگاهها و سایر واحدهای متصل به شبکه گاز رسانی که فعالیت آنها دراین شرایط ضروری است، برنامه ریزی کند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی برای خودداری از فعالیت های ورزشی در محیط های باز نیز باید توسط رسانه ها انجام شود.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: مدارس ، تهران ، دورکاری ، تهران ، مقاطع ، قرچک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدارس تهران دورکاری تهران مقاطع قرچک آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه‌ کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم انشاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • اجرای طرح‌های جلوگیری از آب گرفتگی در شهر‌ها + فیلم
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد