Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات لیگ اسنوبرد اظهار کرد: امروز اولین مرحله از لیگ اسنوبرد را برگزار کردیم. ۳۰ نفر از ورزشکاران در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند. این رقابت‌ها از سطح خوبی برخوردار بودند. این مسابقات تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی است و همه امتیازات ورزشکاران اسنوبرد ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم که حداکثر امکانات و تجهیزات را مهیا کنیم و امیدواریم تا جایی که ممکن است تجهیزات را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم تا جمعیت جامعه ورزش‌های اسکی بیشتر شود.

او درباره ایجاد یک پیست اختصاصی گفت: مالک پیست توچال، وزارت ورزش و جوانان نیست و متعلق به نهاد دیگری است؛ اما آن‌ها نهایت همکاری را با ما داشته اند. پیست دیزین هنوز آماده نیست و با توجه به این که این پیست متعلق به وزارت ورزش و جوانان است ما تمام تلاشمان را می کنیم که یک پیست اختصاصی به فدراسیون اسکی واگذار شود تا ما اردوها، مسابقات و آموزش را در آن انجام دهیم.

نظریان درباره حضور کشورمان در المپیک زمستانی بیان کرد: ما در ۲ رشته آلپاین و صحرانوردی ۳ سهمیه کسب کرده ایم و برگزاری مسابقات تعیین کننده اعزام نفرات به مسابقات المپیک زمستانی است. تیم ملی آلپاین و صحرانوردی در حال برگزاری اردو‌های خود برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی هستند.

بیشتر بخوانید

عضویت ساوه شمشکی در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته