Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «صبح جمعه با شما» که در دهه ۶۰ و ۷۰ روی آنتن رادیو می‌رفت، یک شخصیتی به نام آقای مُلَوَن با بازی منوچهر نوذری داشت که دائم رنگ عوض می‌کرد. سعید توکل، تهیه‌کننده این برنامه درباره ساخت این شخصیت رادیویی توضیح داد. 

توکل درباره ایده اولیه ساخت شخصیت ملون گفت: «به عقیده من بازگشت آقای نوذری به برنامه «صبح جمعه با شما» پس از ۱۰ سال خانه‌نشینی در ابتدای انقلاب، تولد دوباره او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن شرایط ما فکر کردیم که چگونه ایشان را به کار برگردانیم که مورد استقبال قرار بگیرد. یک‌بار در یک دورهمی، او خاطراتی از ملوک ضرابی تعریف می‌کرد که این خواننده قدیمی، وقتی یک نفر روی صحنه می‌آمده، از او تعریف می‌کرده و وقتی آن شخص می‌رفته، خانم ضرابی از او بد می‌گفته است که آن فرد، هنر خاصی هم ندارد و الکی بزرگش کرده‌اند و ... این رفتار به قدری جالب بود که شخصیت ملون را از روی او ساختیم.»

او ادامه داد: «در واقع آقای ملون که دائم رنگ عوض می‌کرد از روی خانم خواننده ساخته شد و در مدت‌های طولانی این شخصیت، مشهورتر از آقای نوذری شد.»

متن کامل این گفت‌وگو را در خبرآنلاین بخوانید

۵۷۲۴۵

کد خبر 1580424

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجری رادیو و تلویزیون رادیو سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی