Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در پیامی توئیتری با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف تاکید کرد: رئیس جمهور نگاه و محور اقدامات دولت پیرامون دانشگاهیان مطرح کرد. خبرگزاری میزان- علی بهادری جهرمی در پیامی توئیتری در واکنش به سخنان امروز رئیس جمهور در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف گفت: رئیس جمهور نگاه و محور اقدامات دولت پیرامون دانشگاهیان را با اساتید دانشگاه شریف مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱- دانشگاه اتاق فکر دولت است. ۲- تحول که علم پایه شد، سلیقه‌ای و مقطعی نمی‌شود. ۳ - مسئله اساسی دانشگاه باید مسئله اساسی مردم باشد. ۴- حمایت از نخبگان یعنی سرمایه گذاری برای پیشرفت.   بیشتر بخوانید:  سخنگوی دولت: به وجود آوردن ثبات اقتصادی جهت گیری بودجه ۱۴۰۱ است   انتهای پیام/  برچسب ها: سخنگوی دولت روز دانشجو رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی دولت روز دانشجو رئیس جمهور سخنگوی دولت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند