Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه و پس از یک روز استراحت زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۳۰ دقیقه به گرم کردن و زدن وزنه مشغول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس وارد زمین چمن شده و در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

تمرینات ترکیبی ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت و در آخرین قسمت تمرین نیز فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد و اعضای کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کردند.

در تمرین امروز، احسان پهلوان کماکان زیر نظر کادر پزشکی بود ولی سید جلال حسینی به تمرینات گروهی بازگشت و در تمام مراحل تمرین شرکت داشت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل، برنامه‌های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

داود محبوب دفاع راست و بازیکن سابق پرسپولیس در دهه ۷۰ امروز در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

تمرین امروز بعد از ۸۰ دقیقه به پایان رسید و سرخپوشان فردا (چهارشنبه) هم آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تیم هوادار را برگزار خواهند کرد.

در پایان تمرین هم به رسم یادبود، یک پیراهن پرسپولیس به داود محبوب از سوی اعضای تیم اهدا شد.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس جلال حسینی پرسپولیس جلال حسینی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران تمرین امروز را از ساعت ۱۶ و پس از جلسه فنی در هوای بهاری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

اوسمار لوس ویرا پس از تشریح برنامه‌های تمرین امروز، بازیکنان را جهت انجام تاکتیک‌های تیمی، برای بازی برابر صنعت نفت در زمین چمن فرا خواند. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ، فوتبال درون تیمی و شوتزنی به سمت دروازه از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را دنبال می‌کنند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و پس از آن با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۹ پنج‌شنبه، در آبادان میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود. این دیدار با توجه به وضعیت حساس صنعت نفت در جدول که برای بقا می‌جنگد بسیار حساس است.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت