Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، احمد علی ریاحی  سرپرست امور برق شهرستان زابل گفت: پروژه نصب ۲۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی شهر نیمروز از توابع شهرستان زابل در دستور کار این امور قرار گرفته است که تاکنون ۱۶۰ دستگاه کلاهک روشنایی نصب و مابقی کلاهک‌ها تا پایان آذر ماه  امسال نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد علی ریاحی گفت: یک کیلومتر شبکه روشنایی معابر نیز طی این پروژه احداث خواهد شد.

وی گفت: این اقدامات عملیاتی با هدف کسب رضایت شهروندان، تسهیل و تسریع در تردد وسایل نقلیه، کاهش حوادث و سوانح عمومی، ایجاد محیطی مناسب برای تردد شبانه و افزایش امنیت و رفاه شهروندان انجام می‌شود.

وی  گفت: با انجام این اقدام جهادی حدود ۲ هزار خانواده شهر نیمروز از نعمت روشنایی پایدار بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست امور برق شهرستان زابل گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای انجام این پروژه هفت میلیارد ریال است.

وی گفت: پرسنل این امور همچنین کار اصلاح و تعمیرات ۳۰۰ دستگاه کلاهک روشنایی این منطقه را نیز از ابتدای سالجاری تا کنون انجام داده اند.

سرپرست امور برق شهرستان زابل نقش مهم مردم در حفظ و نگهداری چراغ‌های روشنایی معابر را مهم دانست و گفت: طبق قانون، ساخت و تعمیرات شبکه روشنایی معابر درون شهری بر عهده سازمان شهرداری، برون شهری در حوزه راه و شهرسازی و حوزه روستایی بر عهده دهیاری‌های هر منطقه است.

ریاحی  گفت: شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات «هما» ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق برق رسانی روشنایی معابر شهرستان زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله دارو در زابل

  سردار دوستعلی جلیلیان  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از ۷۲۷ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

 سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص ۲ متهم دستگیر وپرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

  فرمانده انتظامی استان درپایان با بیان اینکه فروش دارو‌های غیر مجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف محموله دارو در زابل
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • ارتقای روشنایی معابر جهان شهر تاریخی یزد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند