Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با آغاز بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی، متروی تهران میزبان اجرای بخش میدانی این جشنواره می‌باشد.

به گزارش ایسنا، سید محمد نقیب افزود: به منظور ترویج هنرهای نمایشی و همزمان با بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در پهنه رودکی، ایستگاه‌های  متروی تئاترشهر و میدان جهاد صحنه اجرای نمایش‌های منتخب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های این جشنواره در متروی تهران طبق جدول دبیرخانه جشنواره، از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه  ۱۴۰۰ ارایه شده، گفت: علاقه مندان می توانند با حضور در  ایستگاه تئاترشهر از ساعت ۱۱ و ایستگاه میدان جهاد از ساعت ۱۶:۳۰ شاهد نمایش هنرمندان و گروه‌های مختلف نمایشی باشند.
نقیب گفت: در این جشنواره مسافران شهر زیرزمینی شاهد اجرای نمایش‌های سنتی همچون خیمه‌شب بازی، شبیه‌گردانی، نقالی، پرده‌خوانی و سیاه‌بازی می‌باشند.
بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، گفتنی است شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در تعاملی که با دبیرخانه بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی دارد علاوه بر اجرای بخش میدانی این جشنواره در ایستگاه‌های منتخب، در زمینه اطلاع‌رسانی جشنواره در فضاهای مترو نیز همکاری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مترو بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند