Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:23:28 GMT

آمار کرونا در ایران| فوت ۷۹ نفر در شبانه‌روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۶۴۷۸

آمار کرونا در ایران| فوت ۷۹ نفر در شبانه‌روز گذشته

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا را در شبانه‌روز گذشته اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

تا کنون 58 میلیون و 294 هزار و 787 نفر دُز اول، 48 میلیون و 545 هزار و 362 نفر دُز دوم و یک میلیون و 574 هزار و 982 نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به 108 میلیون و 415 هزار و 131 دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه‌روز گذشته 474 هزار و 498 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز 16 آذر 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 213 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 584 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 141 هزار و 335 نفر رسید.

متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 79 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به 130 هزار و 356 نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون پنج میلیون 936 هزار و 975 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

3 هزار و 232 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون 39 میلیون و 523 هزار و 748 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

در حال حاضر دو شهر کشور در وضعیت قرمز، 9 شهر در وضعیت نارنجی، 153 شهر در وضعیت زرد و 284 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

جزئیات اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در دانشگاه‌هاکرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از 50 میلیون نفر + جدول تغییرات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا شبانه روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه طی هفته گذشته در ایران،‌ گفت: در تصادفات هفته گذشته ۱۵۹۴ نفر دچار مصدومیت شده‌اند.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته اظهار کرد: از ۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ سامانه ثبت حوادث ۶۴۷ مورد حادثه ویژه را ثبت کرده که نسبت به هفته قبل از آن کاهش ۱۵ درصدی داشته است؛ طی این مدت ۲۶۶ مورد حادثه ویژه ترافیکی و ۳۸۱ مورد از آن‌ها حادثه ویژه‌ غیرترافیکی بوده است.

وی افزود: در هفته گذشته ۲۴۶۸ نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و ۱۶۸ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

میعادفر ادامه داد: در هفته گذشته در حوادث ترافیکی و تصادفات ۱۵۹۴ نفر در کشور مصدوم شده‌اند؛ از این تعداد ۱۳۳۴ نفر به بیمارستان‌ها اعزام و ۲۰۹ نفر در محل حادثه درمان شده‌اند و ۵۱ نفر جان خود را در این حوادث از دست داده‌اند. بیشترین حوادث ویژه ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و فارس ثبت شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طی هفته گذشته ۳۸۱ مورد حادثه ویژه غیر ترافیکی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۸۷۴ نفر شده است از این تعداد ۵۰۹ نفر به بیمارستان‌ها اعزام، ۴۱۹ نفر در محل درمان و ۱۱۷ نفر فوت شده‌اند. مهمترین حوادث ویژه غیر ترافیکی شامل ریزش کوه در جاده چالوس، مسمومیت با قارچ در شیراز، نشت گاز در شیراز، سیل در خراسان جنوبی، مسمومیت با مونوکسید کربن در تبریز، انفجار انبار دخانیات و فندک در قزوین، مسمومیت غذایی در مشهد و انفجار بر اثر نشت گاز در سمنان بوده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894987

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • مقایسه مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال با سال‌های گذشته/ آمار
  • آمار مرگ‌ومیر تصادفات جاده‌ای نوروز امسال در مقایسه با گذشته
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس