Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان تاکید کرد که آنها این پتانسیل را دارند که در آینده تبدیل به تیم قوی‌تری شوند. - اخبار ورزشی -

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط مس رفسنجان و کسب سه برد پیاپی گفت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم و امتیازهایی از دست دادیم که برای خودمان هم غافلگیرکننده بود، ولی هر چه گذشت تیم هماهنگ‌تر شد و به شرایط موردنظر محمد ربیعی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته معتقدم مس رفسنجان این پتانسیل را دارد که تبدیل به تیمی بهتر و قوی‌تر شود و قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مس می‌تواند در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: ما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و از همه مهمتر اینکه فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در پایان فصل رتبه‌ای به دست بیاوریم که باعث خوشحالی هواداران تیم مس و مردم رفسنجان شود.

مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز رضایت از انتخاب این تیم خاطر نشان کرد: من از این انتخاب خیلی خوشحالم و قبل از شروع فصل با صحبت‌هایی که با محمد ربیعی انجام دادم در نهایت تصمیم گرفتم به مس بیایم و از این انتخاب راضی هستم.

محمدی‌مهر در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم که این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. تراکتور هم تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم، ولی هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است.

ربیعی: پنالتی ما درست بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور

دو پایان نامه دانشجویان دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های تقاضامحور برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پایان نامه‌های حدیث صدیق فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته حشره شناسی کشاورزی و حامد زارع فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته فرآوری مواد معدنی از دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان که پایان نامه هایشان به ترتیب با راهنمایی محمدامین جلالی و مصطفی مالکی مقدم به انجام رسیده است توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور معرفی شدند.

طبق این گزارش خلاصه‌ای از دستاورد‌های این پایان نامه‌ها در کتاب «پایان نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور» نیز منتشر شد.

دیگر خبرها

  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • مناسب‌ترین شغل برای من چیست؟