Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن یزدانی درباره غیبت در ۲ جلسه کمیسیون ورزشکاران و حاشیه‌های ایجاد شده، عنوان کرد: خوشحالم در جمع قهرمانان هستم. صحبت‌های لازم را دوستان انجام دادم. دغدغه‌ها وجود دارد و امیدوارم بزرگی پیدا شود تا به حاشیه‌ها دامن زده نشود. قهرمانان زیادی در کشتی داشتیم از تختی گرفته تا ورزشکاران حال حاضر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال‌های کسب شده از خانواده کشتی، تکواندو، دوومیدانی و وزنه‌برداری بوده به همین دلیل امیدواریم از این افراد در کمیسیون باشند تا کمک کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد

حسن مصفا  گفت: در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ماشکید روستای کلاتک شهرستان مهرستان تیم عملیاتی هلال احمر در حال جستجو نوجوان ۱۸ ساله در منطقه هستند که براثر بی احتیاطی برای ماهگیری رفته بود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی وضعیت قرمز هواشناسی همواره توصیه شده است هموطنان از اتراق کردن و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

وی بیان کرد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خط ارتباطی برای دریافت خدمات امدادی از سوی مردم است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • «وعده صادق» یک هشدار بود/پاسخ قوی ایران در صورت گستاخی اسراییل
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد