Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

حسن یزدانی درباره غیبت در ۲ جلسه کمیسیون ورزشکاران و حاشیه های ایجاد شده، عنوان کرد: خوشحالم در جمع قهرمانان هستم. صحبت‌های لازم را دوستان انجام دادم.  دغدغه ها وجود دارد و امیدوارم بزرگی پیدا شود تا به حاشیه ها دامن زده نشود. قهرمانان زیادی در کشتی داشتیم از تختی گرفته تا ورزشکاران حال حاضر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدال‌های کسب شده از خانواده کشتی، تکواندو، دوومیدانی و وزنه‌برداری بوده به همین دلیل امیدواریم از این افراد در کمیسیون باشند تا کمک کنند.

همچنین محمدرضا گرایی دیگر کشتی گیر کشورمان نیز گفت: به سوریان قول داده بودند جزو ۴ نفر باشند اما اجازه ندادند او بیاید. اسطوره کشتی سوریان است و به جامعه کشتی برخورد. درخواستی برای تعویق جلسه بود تا سوریان برگردد اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم این مشکل زودتر برطرف شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا گرایی حسن یزدانی محمدرضا گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی داوطلبان و رای دهندگان واجد شرایط حضور در انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون شطرنج مشخص شدند.   کمیسیون مربیان: رئیس کمیسیون: عباس خاکپور نمایندگان مربیان در مجمع: عباس خاکپور، اصغر گلی زاده، مونا سعیدپور، خدیجه شریف نتاج    کمیسیون داوران: رئیس کمیسیون: مهرداد پهلوان زاده نمایندگان داوران در مجمع: حمیدرضا جدیدی، رینا فقیه   کمیسیون ورزشکاران: رئیس کمیسیون: پرهام مقصودلو نمایندگان کمیسیون در مجمع: پرهام مقصودلو محمدامین طباطبایی، شاهین لرپری زنگنه مبینا علی نسب، آناهیتا زاهدی فر، پروا بهزاد نظیف

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • دبیر درگیر حاشیه نشود/ او برای قاسمپور و یزدانی تصمیم می‌گیرد
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند