Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقف زمانی معافیت بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی ویژه معلولان برداشته شده است. مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: قبلا مدت حق معافیت بیمه معلولان ۵ سال بود که خوشبختانه سقف زمانی از این طرح برداشته شده و ما برای پرداخت حق بیمه معلولان چه بیمه کارفرمایی و چه خویش فرمایی هیچ مانع، مشکل و محدودیتی نداریم و همه جامعه هدف ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رضایی اصل با اشاره به قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و جذب ۳ درصد معلولان در دستگاه‌های دولتی، افزود: بر اساس این مصوبه، ما به عزیزان معلول معرفی نامه اشتغال می‌دهیم، اما با برخی دستگاه‌ها که این قانون را اجرا نمی‌کنند چالش داریم و براساس قانون جامع حمایت از معلولان آن‌ها را ارجاع می‌دهیم که از طریق مراجع قانونی از جمله دیوان عدالت اداری پیگیر مطالبات خودشان باشند.

وی، هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت سالروز جهانی معلولان و تقدیر از معلولان موفق، شناسایی توان و پتانسیل خیلی خوبی که در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی معلول وجود دارد اعلام کرد و گفت: مردم باید بدانند اگر عزیزی معلولیت دارد در کنار آن توانمندی‌های بالقوه‌ای در وجود او هست و ما تلاش می‌کنیم این توانمندی‌ها را به بالفعل تبدیل کنیم و مردم این توانمندی‌ها را ببینند و جامعه به این باور برسد که اگر یک معلول معلولیت دارد لاجرم محدودیت ندارد.

رضایی اصل تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم موانع پیش روی معلولان را بر داریم تا بتواند خودش را به عرصه‌های خیلی بالاتر و بیشتر در سطح جهان برساند. وی اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌های تاثیر گذار و تاثیر پذیر بتوانند گام‌های خوبی برای حضور معلولان بردارند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل، مشکلات و چالش‌های اصلی معلولان عدم اشتغال آن‌ها در بسیاری از دستگاه‌ها است و متاسفانه به رغم تصویب قانون۳ درصد که با صراحت بر به کارگیری معلولان تاکید دارد اجرا نمی‌شود که امیدواریم دولت خدمتگذار مردمی دکتر رئیسی توجه بیشتری نسبت به اجرای این قانون داشته باشد تا معلولان که بسیاری از آن‌ها نیز تحصیل کرده هستند و رتبه‌های خیلی خوب علمی دارند و در بهترین دانشگاه‌ها تحصیل کرده اند جذب شوند و از وجود آن‌ها بهره‌مند شوند.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مدیر بهزیستی شهرستان ری تعداد کل معلولان شهرستان ری را ۱۵۰۰۰ نفر اعلام کرد که در طیف‌های مختلف: خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید رتبه بندی شده اند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کارفرمایی بیمه معافیت بیمه بیمه معلولان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره استعفار کردن و آثار آن بیان می‌کنند که «از آن ذنب و گناهی که وقتی انجام دادیم و ملتفت شدیم، بلافاصله استغفار کنیم. این موجب می‌شود که موانع استجابت دعا، موانع صدور دعا و موانع تضرّع برداشته بشود.»

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب درباره زمان و چگونگی تاکید دارند:

استغفار کردن در وقتی است که گناهی از انسان صادر می‌شود. شب و روز ما مبتلا است به معاصی و ذنوبِ کوچک و بزرگ؛ بعضی را می‌فهمیم، بعضی را هم خودمان ملتفت نیستیم، عادی شده برایمان!

از آن ذنب و گناهی که وقتی انجام دادیم و ملتفت شدیم، بلافاصله استغفار کنیم. استغفار هم فقط گفتنِ «استغفر اللّه و اتوب الیه» نیست؛ یعنی واقعاً عذرخواهی کنیم. استغفار یعنی عذرخواهی از پروردگار، معذرت‌خواهی؛ [یعنی] پروردگارا! معذرت می‌خواهم؛ این استغفار است. این موجب می‌شود که موانع استجابت دعا برداشته بشود، موانع صدور دعا برداشته بشود، موانع تضرّع برداشته بشود.

خصوصیّت استغفار این است: اَللّهُمَ اغفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتی تَهتِکُ العِصَمَ، تُنزِلُ النِّقَمَ، تُغیِّرُ النِّعَمِ، تَحبِسُ الدُّعاء.

(مصباح‌المتهجّد، ج ۲، ص ۸۴۴)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • جود بلینگام و دادن گرمکن خود به کودک معلول پیش از آغاز دیدار انگلیس و بلژیک / فیلم
  • اعلام نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳
  • اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+ جدول)
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
  • در اقامتگاه دختران معلول جسمی و ذهنی ابن الرضا (ع)قم چه می‌گذرد؟+فیلم