Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@06:50:09 GMT

بلاتکلیفی ادامه دار شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۷۳۹

بلاتکلیفی تیم شاهین بوشهر ادامه دار است...

شاهین بوشهر شرایط خوبی را سپری نمی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم شاهین بوشهر در چارچوب هفته نهم لیگ دسته اول میزبان مس شهربابک است اما بلاتکلیفی شاگردان مهدی قنبری باعث شده کلیه فعالیت‌های تیم طی 5-4 روز اخیر تعطیل شود و حتی بازیکنان غیربومی نیز از بوشهر خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام بازیکنان پس از برکناری فلکناز آتشی سرپرست مدیرعاملی باشگاه که بلاتکلیفی‌های تیم را بیشتر کرد، صورت گرفت. طبق اعلام رسمی باشگاه شاهین بوشهر قرار بود تا روز یکشنبه مدیریت جدید باشگاه معرفی شود اما تا امروز که در واقع روز قبل از مسابقه محسوب می‌شود، هنوز خبری از تعیین تکلیف مدیریت نیست.

ظاهرا شرایط کنونی موجب نگرانی مدیران بالادستی باشگاه شاهین بوشهر نیست و مدیران شهرداری که پیش از شروع فصل نیز عدم تمایل به تیمداری را اعلام کرده بودند، اکنون نیز عجله‌ای برای برطرف کردن مشکلات این تیم قدیمی و ریشه‌دار ندارند.

به این ترتیب تکلیف بازی فردا مقابل مسی‌ها اصلا مشخص نیست. تیم شاهین پس از بازی با ویستا توربین در هفته هشتم (پنجشنبه11آذر) تمرینی نداشته، بازیکنان غیربومی شاهین در بوشهر حضور ندارند، بازیکنان تیم امید هم قرار است با خرج خانواده‌هایشان برای انجام بازی در رده امیدها راهی بندرعباس شوند.

باید دید که این وضعیت منجر به سه بر صفر شدن دیدار فردا و حتی خارج شدن شاهین بوشهر از جدول لیگ دسته اول می‌شود یا شهرداری اوضاع نابسامان تیم را سروسامان می‌دهد تا مشکلات حداقل برای فصل جاری برطرف شوند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!

مهدی اولاد قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی گفت: قبل از اعزام به پارالمپیک توکیو، مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس وعده داده بودند که در صورت کسب مدال طلا ۵۰ سکه پاداش خواهند داد. حواله این جوایز را نیز با مهر اداره ورزش و جوانان در دست دارم. بعد از بازگشت از پارالمپیک، نصف این سکه‌ها پرداخت شد، اما با تغییرات مدیریتی که در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صورت گرفت، متاسفانه کسی جوابگو نیست.

وی گفت: مبلغ پاداش چیزی حدود ۲۳۰ میلیون بود که با گذشت بیش از ۲ سال این مبلغ به ۳۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته دوومیدانی خاطرنشان کرد: تا امروز ۴ مدیر در راس اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قرار گرفته‌اند و هر کسی که می‌آید برای دریافت پاداش به او مراجعه می‌کنم، اما من را به مدیر بعدی پاس می‌دهد. حتی ۳ ماه قبل از عید با مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در هتل المپیک جلسه داشتم و به من قول داد که پاداش پارالمپیک توکیو را بعد از عید حتما پرداخت خواهد کرد، اما متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

اولاد افزود: سال گذشته به دلیل این که مسوولین به وعده خود عمل نکردند برای احقاق حقم حساب اداره کل ورزش و جوانان استان را توقیف کردم. زمانی که این حکم اجرایی شد استان فارس حساب خود را خالی کرده بود. چند روز پیش نیز با وکیلم صحبت کردم و برای این که حقم پایمال نشود اموال اداره کل ورزش و جوانان استان فارس را توقیف کردم.

قهرمان پارالمپیک توکیو تاکید کرد: برای گرفتن حقم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد، واقعا این نوع رفتار و برخورد مسوولان را نوعی توهین به خود می‌دانم. بیش از ۲ سال است که حواله روی دستم باد کرده و کسی جوابگو نیست و برای دریافت پاداشم مرتب من را پاس کاری می‌کنند.

وی همچنین درباره وضعیت خود برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن که اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات که ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، قبل از عید صبح و بعدازظهر تمرین داشتم، اما الان روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنم و از آمادگی بسیار بالایی برخوردارم. تلاشم بر این است که در دیسک و وزنه علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم.

اولاد در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز هم تمرینات را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کند، افزود: تمریناتم را هنوز به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربی در آفتاب انقلاب پیگیری می‌کنم و قرار است یک اردوی متمرکز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ژاپن در تهران داشته باشیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟