Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن در مورد صحبت‌های لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن در مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۱ اظهار نظر کرد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن در مورد صحبت‌های لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن در مراسم اهدای توپ طلای ۲۰۲۱ اظهار نظر کرد.

لیونل مسی آرژانتینی که صاحب هفتمین توپ طلا در دوران حرفه‌ای خود شده بود، به لواندوفسکی روی آورد که در رای گیری مقام دوم را به دست آورد و گفت که فوتبالیست لهستانی شایسته دریافت این جایزه در سال ۲۰۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی در واکنش به این صحبت گفت: من دوست دارم این بیانیه صمیمانه یک بازیکن بزرگ باشد و نه فقط کلمات امیدوارم حرف‌های مسی صادقانه بوده باشد و فقط یک سری کلمه نبوده باشد. البته قصد غرور ندارم اما همانطور که گفتم انتخاب برنده بر اساس هر کاری است که بازیکن انجام داده است.

لواندوفسکی در گفت‌وگو با کانال اسپورتوی گفت: خیلی خوب است که با بازیکن بزرگی مثل مسی برای آن بجنگی و بعد نظرات را بخوانی که سزاوار این جایزه هستی.

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و برنده توپ طلای مجله فرانسوی فرانس فوتبال دوشنبه شب برگزار شد و طی آن لیونل مسی مهاجم آرژانتینی توانست عنوان برترین بازیکن جهان را کسب کند و توپ طلا را به دست بیاورد.

توپ طلای ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و پایان زودهنگام رقابت‌ها در بعضی از کشورها برگزار نشد و حالا بعد از یک سال، بار دیگر این مراسم برگزار شد.

لواندوفسکی سال گذشته در مراسم برترین‌های فیفا عنوان بهترین بازیکن سال جهان را کسب کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی رابرت لواندوفسکی توپ طلا جایزه توپ طلا پاریسن ژرمن بایرن مونیخ لیونل مسی توپ طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

کد خبر 846745 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم